שחקני רעננה רואים את עומר פדידה כובש. צילום: עזרא לוי
שחקני רעננה רואים את עומר פדידה כובש. צילום: עזרא לוי

בדרך ללאומית: הפועל רעננה הובסה 3:0 על ידי הפועל כפ"ס בדרבי השרון

האדומים התקרבו לירידה, אחרי שנכנעו ללא תנאי על ידי הירוקים. עדי נמני הורחק בפתיחה, עומר פדידה, יהב אפריאט ואמאדו סוקונה כבשו לעמיר תורג'מן בבכורה על הקווים

פורסם בתאריך: 29.2.20 17:14

צריך לומר את האמת: עמיר תורג'מן קיבל בכורה בהזמנה, אבל זה לא גורע מההישג המרשים של הפועל כפר סבא. קבוצתו החדשה עשתה היום (שבת) צעד גדול לעבר ההישארות בליגה עם 0:3 משכנע על הפועל רעננה, שפתח פער כמעט בלתי מחיק של עשר נקודות בין הקבוצות וקירב את המפסידה ללאומית. בשתי מילים: לא כוחות.

מלבד נגיחה מקרוב של עדי נמני בדקה ה-12 שנהדפה באינסטינקט מצוין של איתמר ישראלי, סיפקו דקות הפתיחה הרבה יותר אירועים שלא קשורים לכדורגל. בדקה ה-17 אותו נמני גלש לעבר הכדור, פספס אותו ופגע בברכו של טריקו גטהון. השופט דוד פוקסמן שלף תחילה צהוב, אך שינה את דעתו לאחר שצפה באירוע על גבי המסך – אדום שנוי במחלוקת. בהמשך התנגשות ראשים בין בן רייכרט לעידו לוי, הקיזה דם רב מראשו של האחרון. השניים שבו לשחק, אך שתי חולצות מוכתמות בדמו של לוי גרמו למאמן גל כהן לשלוח במקומו את עמית כהן עוד לפני ההפסקה.

אסף צור היום. צילום: עזרא לוי

אסף צור היום. צילום: עזרא לוי

בתווך, סגרה כפר סבא עניין תוך שתי דקות. דאבל פס בין עומר פדידה לאביב סולומון הסתיים בתפיסה של דויד מתיאוס בידו של האחרון ברחבה, והקפטן של כפר סבא דייק בפנדל בדקה ה-39 וכבש את השמיני שלו העונה, 0:1. בדקה ה-41 שלח פדידה כדור ארוך על 60 מטר ממחצית המגרש שלו, יהב אפריאט בפעולה מצוינת השתלט מהאוויר והטיס בשמאל את הכדור לחיבור הרחוק, 0:2 ירוק במחצית.

כפר סבא חוגגת. צילום: עזרא לוי

כפר סבא חוגגת. צילום: עזרא לוי

הרמה לא ממש השתפרה במחצית השנייה, אבל בדקה ה-59 הפך הניצחון לתבוסה. טום שלח הכניס לאמאדו סוקונה, שעשה סיבוב על שון קלימקין ובעט בעוצמה. אסף צור טעה והכדור פגע בו וחדר לרשת, 0:3. כ-1200 אוהדי כפר סבא הרגישו שעונה נוספת בליגה הבכירה קרובה מתמיד, מה שקשה לומר עם 50 האמיצים מרעננה, שראו את קבוצתם מפסידה בפעם החמישית ברציפות וככל הנראה מרימה ידיים.

דוד מתיאוס. צילום: עזרא לוי

דוד מתיאוס. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר