אוהדי הפועל רעננה מול כפר סבא. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל רעננה מול כפר סבא. צילום: עזרא לוי

תכנית על חלל / הטור של עודד גוברשטיין

קחו אוויר רבותיי, שום דבר לא נגמר. גם אם הכל נראה לכם אבוד כרגע, יש 7 עדיין מחזורים, 21 נקודות בקופה ושלל אפשרויות לשינוי: בדרום, בצפון, בחו"ל ואפילו מחוץ לכדור הארץ

פורסם בתאריך: 4.3.20 14:26

ביג דיל, אז יש לנו רק 16 נקודות, יש לנו העונה יותר מאמנים מניצחונות ליגה ואנחנו רחוקים מחוף מבטחים כמרחק נבחרת ישראל מהעפלה לטורניר גדול, אבל יש לנו גם שבועיים פגרה בהן לא נפסיד במשחק ליגה, הפער מהקבוצות שמעלינו לא יגדל ובכלל ישנן מספיק דרכים בהן נוכל להישאר בליגה:

1. סיוע זר – חלון העברות נסגר ואי אפשר להחתים יותר העונה שחקנים זרים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לקבל סיוע אחר תוצרת חוץ. פגרה בת שבועיים היא בדיוק הזמן הנכון כדי להעניק לשחקנים שבוע וחצי חופשה, בה הם יעלו על טיסות לשלל יעדים אטרקטיביים כמו סין, איטליה, אוסטרליה או תאילנד, יחזרו עם הסימפטומים הידועים, יתעטשו על שחקני היריב, המנהלת תקפיא את הירידות ועד שיימצאו נגדנו חיסון נישאר בינתיים בליגה.

2. סקאוטינג – תתפלאו, אבל גם כיום אפשר להחתים שחקנים חדשים – בתנאי שהם שלא נמצאים תחת חוזה כמובן. חודש מרץ הוא בדיוק הזמן המושלם לקחת את המשפחה לחיק הטבע שם הכל פורח, ירוק ואפשר לפגוש את עם ישראל. אני די בטוח שבין מרבדי הכלניות בדרום, בפקק המשתרך ממג’דל שמס עד אתר החרמון ואפילו בסניף מקדונלד’ס בצומת מסמיה, נוכל למצוא כמה חבר’ה צעירים בלי חוזה ועם הרבה מוטיבציה שיהיו מסוגלים לסגור 90 דקות מכובדות יותר נגד נס ציונה וכפר סבא.

3. לקטוף את הירח – ואפשר גם להרחיק לכת, אפילו עד הירח ולשלוח לשם חללית ממרכז הבקרה אשר בעיגול האמצע של אצטדיון קרני ובתוכה המאמן, גל כהן. היא תתרסק על הירח אבל אל חשש, כהן ייצא ממנה ללא כל פגע כשהוא מחויט למשעי. המאמן הנרגש יביט לימינו ולא יראה את דויד מתיאוס מתופקד כמגן, יסתכל ליציע הכבוד רק כדי לגלות שאיש לא מנופף לו עם חוזה, ישפיל מבטו מטה אל עומק התהום ויסיים בתחנוניו מעלה שהיושב במרומים יגאל אותו מייסוריו. למחרת הוא יקבל שדר מרגיע מכדור הארץ: אשר אלון צפוי לשגר לו חללית חילוץ שצפויה לאסוף אותו בדיוק ב-10 במאי, יום לאחר סיום הליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר