יוג'ין אנסה. צילום: עזרא לוי
יוג'ין אנסה. צילום: עזרא לוי

בהלת ההפסדים: הפועל רעננה נוצחה 2:1 על ידי הפועל ת"א והודחה מהגביע

אם גל כהן קיווה להתנחם במפעל הגביע, הגיע כרטיס אדום נוסף בהארכה, הפעם של יוג'ין אנסה, שעזר לספירובסקי לכבוש את השער המכריע. המשחק התקיים תחת הגבלת קהל בעקבות התפרצות הקורונה

פורסם בתאריך: 4.3.20 22:09

הפועל רעננה מתחה הערב (רביעי) את הפועל תל אביב במשך 120 דקות, אבל בפעם המי יודע כמה העונה סיימה עם מחמאות בלבד ובידיים ריקות. מי שתשחק בחצי גמר הגביע היא הקבוצה של ניר קלינגר, שניצחה בקושי 1:2 לאחר הארכה.

מיד אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיעו השערים. 55 שניות במחצית השנייה ליתר דיוק. מהלך קבוצתי יפה של הפועל תל אביב החל בפיליפה רודריגס, נמשך בעומרי אלטמן והסתיים אצל עמנואל בואטנג, שהסתובב, הסתנן ללא הפרעה בין שני שחקנים וניצל יציאה תמוהה של ניב אנטמן לקו החמש, כדי לבעוט בעוצמה מ-16 מ' שטוח לרשת, 0:1.

רעננה השתפרה עם כניסתם של יוג'ין אנסה ודיווין נה, ובדקה ה-74 מהלך משונה הוביל לשוויון. אנסה ספק הוכשל על ידי אריק ינקו והכדור טייל על קו השער. השופט יגאל פריד אישר תחילה את השער, אבל קיבל איתות משופטי המסך וכעבור בדיקה בת חמש דקות הורה על פנדל ושלף צהוב לשוער. עידן שמש דייק, 1:1 ששלח את המשחק להארכה.

כשנדמה היה שרעננה תחזיק מעמד עד הפנדלים, הורחק אנסה בדקה ה-108 בצהוב שני ושתי דקות לאחר מכן הוכרע המשחק. שוב רודריגס החל במהלך, מרווין פירסמן נגח למרכז הרחבה והמחליף רז כהן, בגבו אל השער, הוריד לסטפן ספירובסקי, שבעט עם כל הלב לחיבורים, סיים את חלום הסינדרלה של רעננה ושלח את קבוצתו לשלב הבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר