הפועל רעננה מול מכבי חיפה
הפועל רעננה מול מכבי חיפה

היוצאת מן הכלל: הפועל רעננה קיימה אימון בצל השביתה

בעקבות האיסור על התקהלות של למעלה מעשרה אנשים, חולקה הקבוצה לשתי קבוצות בזמנים שונים ובחדרי הלבשה נפרדים, וערכה אימון ללא מגע פיזי בתחנות עבודה אישיות. מהמועדון נמסר: "אין מניעה להמשיך באימונים כל עוד יעשו במגבלות"

פורסם בתאריך: 15.3.20 12:23

בין שלל הקבוצות שהודיעו על ביטול האימונים בעקבות הנחיות ראש הממשלה, היוצאת מן הכלל היא הפועל רעננה, שערכה הבוקר (ראשון) אימון במסגרת המגבלות. במועדון הסבירו כי האימון מחולק לשתי קבוצות בזמנים שונים, כאשר הקבוצה הראשונה תכלול עשרה שחקנים שמחולקים לשני חדרי הלבשה נפרדים, כשהאימון עצמו הנו ללא מגע ובתחנות עבודה אישיות. הקבוצה השנייה, גם היא בת עשרה שחקנים, הוזמנה לאימון לאחר מכן והתאמנה בתנאים זהים. במקביל, הודיעה הקבוצה בבוקר כי "עקב נהלי משרד הבריאות ובהמשך להוראות, מתחם האירועים של הפועל רעננה הוא אזור סטרילי ולא מורשית כניסה לאנשים שאינם מצוות המועדון למקום". עוד הוסיפו ברעננה כי "אין מניעה להמשיך באימונים כל עוד יעשו במגבלות".

"מה ההבדל בין האימון הזה לבין לצאת לקניות בסופר, שם בטוח יהיו למעלה מעשרה אנשים?", תהה אחד השחקנים. "פיצלו את האימון והכל בסדר". גורם במועדון הבהיר כי "אנחנו שומרים על ההנחיות ובמקביל שומרים על המסגרת, כי כפי שראש הממשלה אמר, מדובר באירוע מתגלגל וכל יום ההנחיות משתנות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר