בן והבה. צילום: שרון בוקוב

"אנחנו קבוצה נהדרת, רעננה תהיה טובה יותר מהעונה שעברה"

האדומים חזרו ממחנה האימון בפולין ובן והבה אופטימי. דודו אברהם עדיין לא מצא שוער בכיר, ואסף צור יפתח בשער במשחק הראשון בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה ביום שבת

פורסם בתאריך: 27.7.17 10:06

אחרי מחנה אימונים שערך כשבוע בפולין, חזרה הפועל רעננה לישראל לקראת משחק גביע הטוטו הראשון שלה, ביום שבת מול מכבי פתח תקוה. למרות שפתיחת העונה כבר מעבר לפינה, המאמן דודו אברהם עדיין לא הצליח להחתים שוער בכיר, וכרגע נראה כי אסף צור צפוי לעמוד בשער לפחות במשחק הקרוב. השוער אופק אנטמן, שהיה שוערה השני של עירוני נשר בעונה שעברה, חתם וישמש כשוער השלישי (כשיגיע שוער בכיר).

"מדובר בשוער טוב וצעיר שבא להוכיח את עצמו ואני מאחל לו בהצלחה. אסף צור הוא שוער איכותי שעושה עבודה טובה ואנחנו בטוחים בו. אנחנו נצרף שוער ברגע שנראה שהוא טוב יותר ובעל ניסיון רב משל אסף", אמר אברהם. במועדון מנסים להשיג ויזה לשוער אפריקאי, שאמור לנחות להתרשמות במועדון. "היה מחנה אימון מאוד מוצלח", סיכם המאמן. "זה מקום מצוין למחנה אימונים. אני מאוד מרוצה מבחינה החיבור של השחקנים והאופן שבו שיחקנו. הרגשנו שהתקדמנו מבחינה מקצועית באופן משמעותי, הכל זרם טוב. עבדנו על שיטה חדשה ואנחנו מקוים שאת כל מה שעבדנו עליו במחנה נביא כבר למשחקי הפתיחה של גביע הטוטו".

בצוות המקצועי מחפשים אחר קשר יצירתי שיכול לשחק גם בכנף. מחר (שבת, 20:00, נתניה), כאמור, תארח הקבוצה את מכבי פתח תקוה למשחק הראשון בגביע הטוטו. המגן ירדן כהן סובל ממתיחה וייעדר מהמשחק. בעקבות העפלתה של בני יהודה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, נדחה משחקה נגד הפועל רעננה, שהיה אמור להיערך ב-3.8, למועד לא ידוע.

"האינטליגנציה של השחקנים והמשמעת הטקטית שלהם הפתיעה אותי לטובה", החמיא אברהם לסגל שלו. "ראיתי שהקבוצה מאוד גמישה וזה משהו חשוב מאוד מבחינת הצוות. הרבה שחקנים צעירים וגם ותיקים נראים עם התקדמות חיובית, אבל זו תחילת עונה, יש עוד הרבה על מה לעבוד וזו תחילת הדרך כי יצטרפו עוד שחקנים. תרגלנו במחנה מספר שיטות משחק, כי היום בכדורגל המודרני צריך לעשות כל הזמן התאמות. תרגלנו שלושה בלמים וגם קו של ארבעה שחקני הגנה. נתאים את עצמנו כל הזמן ליריב".

לקראת המפגש מול הקבוצה של קובי רפואה אמר המאמן: "גביע הטוטו זו עדיין הכנה מבחינתי, אנחנו נלמד דברים תוך כדי תנועה ונמדוד את הכוח שלנו, לאחר מכן נדע במה אנחנו צריכים להשתפר ואם יש צורך בשחקנים נוספים".

"אני חושב שהיה מחנה קצר וקולע, החבר'ה התגבשו", אמר בן בנימין. "היה מזג אויר טוב, מתקן מדהים שענה לנו על כל הצרכים והתנאים. התנתקנו, היינו נטו בכדורגל ולמדנו להכיר את הצוות המקצועי. אנחנו צריכים עדיין לעבוד על החיבור, השיטה והדרך שהמאמן רוצה שנשחק בה". בן והבה הוסיף: "היה מחנה מצוין, עבדנו על כמה שיטות משחק. לדעתי תהיה קבוצה טובה, יכול להיות שעוד שחקן או שניים יצטרפו, לדעתי אנחנו נראים טוב יותר מהעונה שעברה. אנחנו קבוצה נהדרת ולדעתי אנחנו מוכנים לפתיחת הליגה". והבה התייחס לעובדה כי הקבוצה טרם מצאה שוער בכיר: "אסף צור יהיה שוער מצוין בליגת העל בוודאות. יכול להיות שזה יקרה כבר העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר