"יש עוד הרבה מה לשפר, אבל אנחנו בכיוון הנכון"

דודו אברהם אופטימי לקראת המשך הדרך של הפועל רעננה. השוער הנבחן סקובה קמארה לא מרשים, במועדון מחפשים גם שחקן זר לחלק הקדמי. "מרוב העבודה אני לא מוצא זמן להתרגש", מודה המאמן

פורסם בתאריך: 3.8.17 10:19

למרות שבעוד מעט יותר משבועיים תפתח הפועל רעננה את משחקי ליגת העל, למאמן דודו אברהם עדיין אין שוער בכיר בין הקורות. לאחר ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, ברעננה מבינים כי הם חייבים לחזק את הקבוצה ועובדים על כך שעות נוספות. בראש סדר העדיפויות של המאמן מבחינת חיזוק  נמצאת עדיין עמדת השוער. החלל הגדול שהותיר אחריו אריק ינקו שעזב להפועל תל אביב מהליגה הלאומית, משאיר עמדה בעייתית בקבוצה, אליה נבחנו כבר מספר מועמדים אך אלה לא השאירו חותם ושוחררו.

גם השוער סקובה קמארה, שנבחן ועמד בשער הקבוצה במשחק גביע הטוטו, לא מרשים את הצוות המקצועי ועשוי להיות משוחרר בימים הקרובים. למרות שהרבה להחמיץ מול מכבי פתח תקוה, בקבוצה תולים תקוות רבות בחלוץ הרכש הצרפתי ג'ורדן פושה שהגיע ממכבי הרצליה וחתם לשנתיים במועדון מהשרון. פושה זכה פעמיים במלכות השערים בליגה הלאומית ובקבוצה מקווים שהשילוב בינו לבין החלוץ שמעון אבו חצירה יניב תוצאות והקבוצה תצליח להפתיע ולזכות בכרטיס לפלייאוף העליון, אשר לא זכתה בו בעונה שעברה.

"מרוב שאנחנו עסוקים בעבודה ואיך כל הזמן להשתפר ולהתקדם אז אני פחות מתעסק בהתרגשות", אמר המאמן דודו אברהם. "מקווה שהתחלה שלנו תהיה טובה ומשם נתקדם". המאמן הוסיף ואמר לגבי סגל הקבוצה וההכנות: "יש לנו בסיס טוב שממשיך מהעונה הקודמת. צירפנו שלושה זרים חדשים, ואנחנו מתכוונים לצרף עוד שוער זר ועוד שחקן זר בחלק הקדמי. היה לנו מחנה אימון מצוין והקבוצה מתחברת גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. יש עוד הרבה מה לשפר אבל אנחנו בכיוון הנכון".

לגבי משחק הבכורה בגביע הטוטו שהסתיים בהפסד, אמר: "במשחק נגד מכבי פתח תקוה היו לנו הרבה דקות טובות, לצד דקות פחות טובות. חבל לי על התוצאה, היינו קצת נאיביים. נלמד, נתקן ונמשיך קדימה". השבוע ערכו שחקני הקבוצה יום צילום עם המדים החדשים לקראת העונה שפתח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר