דור חוגי מצמק מול מכבי תל אביב. צילום: הפועל רעננה

שבוע לפני תחילת הליגה: הפועל רעננה הפסידה 2:1 למכבי תל אביב

מוחמד שכר הורחק בדקה ה-11, ודודו אברהם רשם הפסד שני בגביע הטוטו. דור חוגי צימק בדקה ה-83. "אני מרוצה מאוד", אמר המאמן בסיום

פורסם בתאריך: 12.8.17 22:15

שבוע לפני שהיא פותחת את משחקי ליגת העל מול קרית שמונה, הפועל רעננה רשמה הערב (שבת) את הפסדה השני בשלושת המשחקים שקיימה עד כה בגביע הטוטו, כשנוצחה 2:1 על ידי מכבי תל אביב לעיניי 1,000 צופים בנתניה. הרוח נחשבה לכיוון הצהוב כבר מפתיחת המשחק, כאשר בדקה ה-11 מוחמד שכר הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר עבירה על יהונתן כהן.

מכבי שלטה לחלוטין במגרש אך השער שלה הגיע רק בדקה ה-45 ומכיוון לא צפוי, כאשר הבלם טל בן חיים שחרר כדור נהדר מ-25 מטרים לרשת של אסף צור. עשר דקות בתוך המחצית השנייה שלומי אזולאי הכפיל את התוצאה. בדקה ה-83 דור חוגי רק צימק את התוצאה, לאחר בישול של רועי שוקרני.

למרות ההפסד, במועדון הביעו שביעות רצון מיכולתו של צור, שסיפק מספר הצלות נהדרות שמנעו תבוסה. דודו אברהם נרשם במשחק כעוזר המאמן, עקב כך שעדיין לא הסדיר את נושא תעודת הפרו. המאמן שנרשם בטופס הוא העוזר שלומי אדרעאי.

הרכב רעננה במשחק: אסף צור, מוחמד שכר, מוחמד עלי קמארה, בן והבה (שניר שוקר, 53), עדי נמני, עמית כהן (עמנואל אמבולה, 46), בן בנימין, אלי בבייב (רועי שוקרני, 46), יובל טיטלמן, ג’ורדן פושה (דור חוגי, 72), שמעון אבוחצירה (כרם ארשיד, 46).

"אני לא רוצה להתייחס לאדום או לשופטים", אמר המאמן דודו אברהם בסיום. "לשחק מול מכבי בעשרה שחקנים מהדקה העשירית זה קשה. אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק לקראת הליגה. חבל שאנחנו מאבדים את מוחמד למשחק הקרוב. בהפועל רעננה יש חבר'ה של ווינרים והם נותנים הכל על המגרש. וראינו את זה היום על המגרש. אני מרוצה מאוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר