שמעון אבוחצירה. צילום: הפועל רעננה

הפועל רעננה הפסידה 2:1 לסכנין, אברהם: "יצאנו פראיירים"

האדומים רשמו משחק שני בליגה ללא ניצחון. קמארה כבש את שער הבכורה של הקבוצה העונה, אך שער של עידן שמש השאיר את המאמן עם נקודה אחת בלבד משני משחקים

פורסם בתאריך: 26.8.17 20:35

שני משחקים, נקודה אחת בלבד. הפועל רעננה רשמה הערב (שבת) את הפסדה הראשון העונה בליגה, 2:1 לבני סכנין במשחק שנערך באצטדיון בעכו. הבלם עלי קמארה השווה וכבש את השער הראשון לקבוצה של דודו אברהם העונה, אך זה לא הספיק מול הקבוצה של פליקס נעים, שרשמה ניצחון שני ברציפות.

שיטת המשחק של רעננה התבססה בעיקר על כדורים ארוכים לכיוונו של ג'ורדן פושה, שאכזב ועדיין לא מזכיר את היכולת מהשנים האחרונות במכבי הרצליה. מוחמד שכר, שחזר מהרחקה, פתח במקומו של עדי נמני בעמדת המגן הימני, כאשר ירדן כהן המשיך להחליף את עמנואל אמבולה הפצוע.

רעננה הגיעה להזדמנות טובה בדקה ה-29, שהסתיימה בנגיחה של פושה לקורה. בדקה ה-66 ההגנה של רעננה השאירה את סגס תאמבי פנוי, ואחרי בישול של פיראס מוגרבי בעט מדוייק מ-19 מטרים לרשת של אסף צור. רעננה השוותה כעבור ארבע דקות. המחליף דור חוגי מצא את יובל טיטלמן, וזה הסיט לקמארה, שכבש בבעיטה מקרוב. בדקה ה-81 קבע עידן שמש את תוצאת המשחק עם נגיחה מדויקת, אחרי טעות של קמארה.

"יצאנו פראיירים היום", אמר אברהם לאחר המשחק. "לא ניצלנו את המצבים שלנו ובגלל זה הפסדנו. זה משחק שני שאנחנו פחות טובים במחצית השניה. בכדורגל יש מומנטומים שצריך לדעת לנצל ולא עשינו את זה היום".

הרכב רעננה במשחק: אסף צור, מוחמד שכר, בן והבה, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני (כארם ארשיד, 84), יובל טיטלמן (אלי בבייב, 72), שמעון אבוחצירה (דור חוגי, 56), ג'ורדן פושה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר