בנות אוסטרובסקי רעננה חוגגות את האליפות בעונה שעברה. צילום: ארז עוזיר באדיבות התאחדות בתי הספר בישראל

בנות אוסטרובסקי מחפשות אליפות שלישית, במטרו ווסט מכוונים גבוה

אלופת השנתיים האחרונות רוצות להמשיך לשלוט בליגת התיכונים. קבוצת הגברים של מטרו ווסט יצאה לטיול בפולין של עשרה ימים, רגע לפני פתיחת העונה

פורסם בתאריך: 6.9.17 14:50

בנות תיכון אוסטרובסקי רעננה, שסיימו כאלופות בשנתיים האחרונות, יפתחו בשבוע הבא (13.9) את עונת המשחקים ובסגל הקבוצה נוכל למצוא העונה 15 שחקניות. הקבוצה החלה את האימונים לפני שבועיים והבנות יתאמנו כל יום במהלך השבוע כיוון שרוב הסגל משחק גם במסגרת קבוצת הנערות של מכבי רעננה. האימונים והמשחקים מתקיימים בחטיבת השרון. ”המטרה שלנו העונה היא כמובן לשמור על התואר, אבל זה תלוי בהרבה משתנים”, אמר אורן לם, אחד משני המאמנים של הקבוצה, יחד עם יוסי דנישבסקי. לקבוצה יצטרפו העונה שתי שחקניות – עמית כהן שהגיעה מראשון לציון ורוני זהות מהוד השרון.

השחקנית המרכזית צפויה להיות שלי סירקיס, שהשתתפה לאחרונה באליפות אירופה לנערות ותשחק העונה גם בקבוצת הבוגרות של מכבי רעננה. הקבוצה איבדה העונה את שיר תירוש, ליעד אורבך וגלי קונטס שהיוו חלק משמעותי מהשלד.
כמו כן, בקבוצה סובלים כרגע מהיעדרותן של זוהר גולדמן ואיילה רוט הפצועות, שהיו אמורות להיות שחקניות מרכזיות. “זה כמו לבנות קבוצה מאפס”, אמר לם. רוט אמורה לחזור לפעילות לקראת סוף דצמבר, לתקופת פלייאוף התיכונים וזוהר גולדמן לא תוכל לשחק העונה. משחקה הראשון של הקבוצה יהיה בבית נגד בליך רמת גן.

רוצים לשמוח גם השנה. אוהדי אוסטרובסקי. צילום: ארז עוזיר באדיבות התאחדות בתי הספר בישראל

רוצים לשמוח גם השנה. אוהדי אוסטרובסקי. צילום: ארז עוזיר באדיבות התאחדות בתי הספר בישראל

טיול לפולין רגע לפני פתיחת העונה

קבוצת כדורסל הגברים של תלמידי תיכון מטרו ווסט ברעננה תפתח את העונה בעוד עשרה ימים (18.9) וההכנות האחרונות בעיצומן. בעונה האחרונה סיימה הקבוצה את הליגה כשהיא מודחת בשלב רבע גמר הפלייאוף, ובקבוצה ינסו להגיע רחוק יותר העונה. סגל הקבוצה ימנה 12 שחקנים שמתאמנים גם בקבוצת הנוער של עירוני רעננה. הקבוצה מתאמנת 9-10 פעמים בשבוע ומשחקת באולם הכדורסל שבתיכון.

בסך הכל בליגה נוכל למצוא 16 קבוצות כשלפלייאוף יעלו 12 קבוצות. בבית של רעננה נמצאות הגימנסיה הריאלית ראשון לציון, מבשרת ירושלים וגליל עליון. במסגרת הבית המוקדם ישוחקו שישה משחקים בשיטת בית וחוץ. “יש העונה קבוצה טובה ובית מאוד שיוויוני”, אמר רון נווה, שמשמש גם כמנהלה המקצועי של קבוצת והנוער של מכבי רעננה. “יש כאן אבסורד קטן בליגת בתי הספר, כאשר שלוש קבוצות עולות לפלייאוף ואחת הולכת למבחנים. זו ליגה מאוד קצרה ומאוד שיוויונית, כאשר ארבע קבוצות בשלב הראשון עסוקות בהישרדות. המטרה שלנו היא לעלות לפלייאוף ומשם נאבק ממשחק למשחק. המטרה שלי כרגע היא להעביר להם את המסר שהקבוצה היא מעל הכל”.

לקבוצה הצטרף העונה יהל מלמד, שחקן נבחרת הקדטים תושב כוכב יאיר, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של מכבי רעננה והיה תלמיד בישיבת כפר בתיה. עוזר המאמן יהיה איתמר יצחקי ומנהל הקבוצה יהיה רונן סלע, שמחליף את עמית טל, ששימש בתפקיד במשך 22 שנה.

השחקן אותו מסמנים בקבוצה ככשרון הגדול ביותר הוא אילאי פורמן, חריג גיל שסיים את בית הספר וישתייך גם לקבוצות הנוער והבוגרים של מכבי רעננה. שחקני הקבוצה יצאו ביום רביעי לעשרה ימים בפולין במסגרת טיול מטעם התיכון, במטרה לערוך ביקור במחנות הריכוז. “זה פוגע לנו קצת בהכנות לעונה אבל נתמודד”, התייחס המאמן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר