עמי וזאנה

“קבוצת הנוער הציבה רף ציפיות גבוה, רוצים להמשיך את ההצלחה”

מחלקת הנוער של הפועל רעננה תתחיל מחר את משחקי הליגה, והמנהל המקצועי עמי וזאנה כבר מוכן. גל כהן יעמוד לראשונה על הקווים ויפגוש את האקסית הפועל פתח תקוה במחזור הראשון של ליגת העל

פורסם בתאריך: 7.9.17 12:10

עונת המשחקים של מחלקות הנוער תצא לדרך מחר (שבת), כאשר בהפועל רעננה ינסו להמשיך את השנים הטובות שעוברות על המחלקה. לא מעט שחקנים עלו מהקבוצה הצעירה אל הבוגרים בשנים האחרונות, כדוגמת אסף צור, יובל טיטלמן, ירדן כהן, מוחמד שכר והיד עוד נטויה. העונה האחרונה הייתה עונת שיא עבור קבוצת הנוער, שהניפה את גביע המדינה וסיימה במקום השני בטבלה. המחלקה תכלול העונה 1,850 ילדים, כאשר 1,400 מהם בבית הספר לכדורגל.

המחלקה תכלול 18 קבוצות, לעונת 17 בעונה האחרונה. “אנחנו רוצים להמשיך את ההצלחה מהעונה הקודמת ולראות קבוצה טובה והתקפית”, אמר עמי וזאנה, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. “נרצה להעלות כמה שיותר שחקנים לבוגרים ולסיים גבוה בטבלה ככל שניתן”. מי שיאמן את קבוצת הנוער הוא שחקן העבר גל כהן, אלי אטואר יאמן את נערים א’ ורועי ברקו את נערים ב’. קבוצת הנוער, נערים א’ ונערים ב’ חזרו לאחרונה ממחנה אימונים בבולגריה. במועדון הגדירו את המחנה מוצלח מבחינה חברתית ומקצועית.

קבוצת הנוער תפתח את העונה בשבת מול העולה החדשה הפועל פתח תקוה. “זו קבוצה טובה מאוד שיהיה לנו קשה נגדה”, מתכונן וזאנה. המאמן, גל כהן, יפגוש במשחקו הראשון כמאמן ראשי את המועדון בו שיחק ברוב שלבי הקריירה שלו כשחקן. “פתח תקוה זו קבוצת הבית שלי, שיחקתי שם 12 שנים. זה משחק ראשון בקריירה ועוד נגד קבוצה שגדלתי בה והיא הכי קרובה לליבי. זה משחק פיקנטי. יש לי יחסים טובים עם כל אנשי הפועל פתח תקוה”.

“התחלתי לעבוד לפני חודש ואני עדיין לא מכיר את כל הסגל”, הוסיף המאמן. “המטרה היא קודם כל לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת. מה שהקבוצה עשתה בעונה החולפת העלה כאן רף הציפיות. זו קבוצה חדשה לגמרי, עם שנתונים חדשים, רובם בשנה הראשונה בנוער ותוך כדי תנועה נראה איך הסגל מתגבש ואז אדע את המטרות. מבחינתי הדרישות מקבוצת נוער היא זהה לדרישות מקבוצת בוגרים. היה מחנה אימונים ברמה הכי גבוהה, שכלל שני אימונים ביום עם דגש על כושר גופני, טקטיקה וקואורדינציה, במתקן אימונים שמתאים לקבוצת בוגרים.הקבוצה התגבשה והתחברה. שמנו דגשים טקטיים במחנה והתנתקנו מהבית, מהחברות, מבית הספר ומהצבא”.

בקבוצה אפשר למצוא העונה שישה חריגי גיל, שחלקם כבר משולבים בקבוצת הבוגרים. מדובר על יוסף טאוובה, בן חליל, טל אדלר, עמית כהן, נתנאל כהן ויואב תומר. אם השחקנים לא ימצאו את עצמם בסגל הבוגרת, הם ישולבו בקבוצת הנוער.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר