דודו-אברהם צילום הפועל כפר סבא
דודו-אברהם צילום הפועל כפר סבא

רעננה הפסידה 3:0 לנתניה, מעמדו של דודו אברהם התערער

הקבוצה של אשר אלון נותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים. ערן לוי ודיא סבע (צמד) כבשו לצהובים. גורם: "אולי אברהם מתאים יותר לאמן קבוצת נוער"

פורסם בתאריך: 11.9.17 00:24

זה נראה לא טוב. הפועל רעננה הובסה אמש (ראשון) 3:0 על ידי מכבי נתניה, ונותרה עם נקודה אחת בלבד בתום המחזור השלישי בליגת העל. בראיונות תחילת העונה הבטיח המאמן הצעיר דודו אברהם כי נראה העונה קבוצה אחרת מזו של העונה שעברה והסגנון יהיה יותר התקפי, אך בפועל הקבוצה שלו מתקשה להגיע למצבים ונמצאת עם שער זכות אחד בלבד עד כה בליגה.
המאמן עליה במערך של שלושה בלמים והקבוצה שלו פשוט לא הצליחה לייצר הזדמנויות במחצית הראשונה. המערך ההגנתי הקשה על שחקני רעננה ללחוץ את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, וההתקפות המתפרצות הבודדות שלה נראו  חסרות סיכוי.
למרות מחצית ראשונה מאופסת, השער הרגיש כמו עניין של זמן. דווקא שתי דקות בתוך המחצית השניה קיבל שמעון אבוחצירה הזדמנות לכבוש, אך דני עמוס היה במקום. בדקה ה-59 הגיע השער המוצדק של המקומיים, כשערן לוי הכניע בשער נהדר את אסף צור. עשר דקות מאוחר יותר דיא סבע הכפיל בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה וחתם את התוצאה עם שער נוסף בדקה ה-89.
למרות שלושת השערים, נקודת האור ברעננה ממשיכה להיות אסף צור, שמנע מקבוצתו תבוסה גבוהה הרבה יותר. החלוץ ג'ורדן פושה עדיין לא הצליח למצוא את הרשת בליגת העל, ובוודאי מתגעגע להגנות של הליגה הלאומית.
ההפסד התקבל בצורה קשה במועדון, ובמועדון לא פוסלים אפשרות של שינוי על הקווים, למרות ההערכה הגדולה לה זוכה אברהם. "דודו אברהם איש מקצוע ברמה גבוהה", אמר גורם במועדון, "אבל אולי הוא מתאים יותר לאמן קבוצת נוער ולא קבוצת בוגרים".
הרכב: אסף צור, עלי מוחמד קמארה (65, עדי נמני), בן והבה, עידו לוי, מוחמד שכר, ירדן כהן, רועי שוקרני (55, פלורין פורצ'ה), בן בנימין, יובל טיטלמן (75, כרם ארשיד), שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר