ליעד אורבך. צילום: פרטי

החל הליך הבוררות בין ליעד אורבך למכבי רעננה

השחקנית, שדורשת 150 אלף שקלים ושחרור לאלתר לבנות הרצליה, צפויה לקבל תשובה לגבי עתידה בשבוע הבא. המועדון: "הבורר קיבל את עמדתנו"

פורסם בתאריך: 13.9.17 13:41

ביום שלישי השבוע יצא לדרך הליך הבוררות בין שחקנית מכבי רעננה, ליעד אורבך, לבין המועדון. כזכור, כוכבת קבוצת הנערות תבעה את המועדון ודרשה שחרור לאלתר מהקבוצה, כדי לעבור לבנות הרצליה. בתביעתה טענה אורבך כי "הוחזקה כבת ערובה" וכי התנהגות המועדון הייתה "בריונית".

"הבוררות נמצאת רק בראשיתה", אמרו ברעננה. "הבורר קיבל את עמדת המועדון לפיה על הקבוצה הקולטת את אורבך לפנות למכבי רעננה על מנת לנסות ולסכם את תנאי המעבר, בדיוק כפי שטענה האגודה כל העת. מעבר לכך נוכל להתייחס רק בתום הבוררות".

כזכור, אורבך בת ה-18 כיכבה בארבע השנים האחרונות בשורות קבוצת הנערות של המועדון, אחרי שעברה בגיל צעיר מאבן יהודה. במשפחתה של השחקנית טוענים כי במעמד המעבר הובטח להם כי השחקנית תשוחרר בעתיד, לכשתרצה, ללא תנאי וללא תמורה, אלא שבפועל כשדרשה לעבור לבנות הרצליה, נתקלה בסירוב. התביעה שהגישה השחקנית נגד המועדון ויושב הראש יואב מזרחי עומדת על סכום של 150 אלף שקלים, והוגשה על ידי עורך הדין שי אליאס.

ביום שלישי הקרוב ייערך שלב הסיכומים, לאחר ששני הצדדים יביאו עדים מטעמם. מיד אחרי החגים, לכל המאוחר, הבורר אמור למסור את החלטתו הסופית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר