דני בונדר. צילום: הפועל רעננה

"דני בונדר מסכן את המועדון, נחצה קו אדום, זו שערורייה"

יו"ר ארגון המאמנים, ניסים בכר, יוצא נגד עוזר מאמן הפועל רעננה, שאינו מחזיק בתעודת מאמן: "מצפצף על כל העולם". במועדון סרבו להגיב לדברים

פורסם בתאריך: 19.9.17 12:59

ביקורת קשה מצידו של יו"ר ארגון המאמנים, ניסים בכר, נגד עוזר מאמן הפועל רעננה דני בונדר. שחקן העבר, ששימש כעוזרו של דודו אברהם וכעת יעבוד לצידו של גיא לוי, עובד ללא תעודת מדריך וללא תעודת מאמן. "לפני שנתיים דני התחיל לאמן. שכנעתי אותו לעשות קורס מדריכים ובסך הכל נשאר לו לעשות מבחן סיום", אמר בכר.

"בעונה שעברה הוא עבד בקבוצת הנוער ששיחקה בליגת העל ללא תעודה. כולם צריכים לדעת שחוק הספורט קובע שאם יש במגרש אדם שעולה עם בגדי ספורט והוא ללא תעודה, הוא מסכן את המועדון כי במידה ושחקן נפצע כל השחקנים לא מבוטחים וזה יכול להביא לפשיטת רגל של המועדון. דיברתי איתו לא פעם ולא פעמיים, וגם עם גיל קופר המנכ"ל ועם המנהל המקצועי עמי וזאנה ואמרתי להם שזה משהו אסור. זה בגדר שערורייה, אתה מצפצף על כל העולם, על איגוד המאמנים ועל ההתאחדות. יש גבול לכל דבר, נחצה קו אדום".

חשוב לציין, שאדם שעובר הסמכה בקורס מדריכים, יכול לאמן נערים רק עד גיל 16, אך גם את ההכשרה הזאת אין לשחקן העבר של הפועל תל אביב. "אמרתי לדני שאני פותח קורס של שחקני עבר והצעתי לו להשתתף, כדי שלא יצטרך לחכות שנתיים וכבר בדצמבר תהיה לו תעודת מאמן. גם לזה הוא לא הגיע", הוסיף בכר. "איך הוא יישב על הספסל כעוזר של גיא לוי במשחק הקרוב? שנתיים אנחנו רודפים אחריו כדי שיהיה מאמן והלוואי שהוא יהיה מאמן טוב. אבל לא נתקלתי בדבר כזה 12 שנים". מרעננה נמסר: "אין תגובה כרגע".

בנושא אחר, עוזר נוסף של דודו אברהם, אדר רוזנברג, הודיע לבעלים אשר אלון כי הוא עוזב את תפקידו. רוזנברג ישמש החל מהיום כעוזרו של גל כהן, מאמן קבוצת הנוער. "הרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות", אמר רוזנברג. "דודו זה הבן אדם הראשון שהאמין בי. הגעתי איתו לנוער והוא לקח אותי איתו יחד לבוגרים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר