בן והבה. צילום: שרון בוקוב

מאמן חדש, צרות ישנות: רעננה הובסה 3:0 מול אשקלון

עם גיא לוי על הקווים, ספגו האדומים הפסד רביעי ברציפות ונותרו מתחת לקו האדום. "עשינו הרבה דברים טובים, לא רוצה להגיד שאני אופטימי", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 23.9.17 21:25

גם עם גיא לוי, הפועל רעננה ממשיכה להראות כמו הקבוצה החלשה בליגת העל. במשחק הבכורה של המאמן החדש, שהחליף את דודו אברהם השבוע, ספגו האדומים הפסד 3:0 כואב ויישארו מחזור נוסף במקום האחרון בטבלה. 700 צופים הגיעו לאצטדיון בנתניה הערב (שבת) וראו את לוי עושה לא מעט שינויים בהרכב. עמנואל אמבולה חזר להרכב אחרי העדרות של חודש עקב פציעה, כאשר בן והבה, שחקן הרכב קבוע, פתח על הספסל.

כארם ארשיד ואלי בבייב כלל לא זומנו לסגל מסיבות מקצועיות, כמו גם השוער תומאש קושיצקי, שסובל מזיהום קל בידו. בתחילת המשחק הגיע שמעון אבוצירה לשתי הזדמנויות טובות אך לא השכיל להבקיע. 60 שניות מפתיחת המחצית השנייה ספגה רעננה בפעם העשירית העונה (הכי הרבה בליגה) משער של גודנס אג'אי. 17 דקות מאוחר יותר מירקו אורמוש כבש את השני בפנדל והשלים צמד בדקה ה-70 בדרך ל-0:3 חלק.

"אני לא רוצה להגיד שאני אופטימי כי יחשבו שיש משהו מוזר באמירה הזאת", אמר מאמן רעננה בסיום. "אם לא נכבוש יהיה לנו קשה. הביאו אותי לשמור על קור רוח ואני לא רוצה להצטרף לתחושה הכללית הלא טובה סביב הקבוצה, שהפסידה ארבעה משחקים רצופים. איבדנו שני כדורים במרכז ההגנה וספגנו מהם שערים, זה הוריד קבוצה למטה. אשקלון ידעה לנצל את ההזדמנויות. אפשר להוציא משהו מהקבוצה הזאת ומהסגל הזה. עשינו הרבה דברים טובים ונפלנו על טעויות קטנות".

הרכב: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, פלורין פורצה (63, דור חוגי), מוחמד שכר (63, שניר שוקר), בן בנימין, ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה (84, בן סביר).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר