ג'ורדן פושה. צילום: הפועל רעננה

הפועל רעננה הפסידה 2:0 לבני יהודה והודחה מגביע הטוטו

הקבוצה של גיא לוי רשמה הפסד נוסף ללא שער זכות ולא העפילה לרבע הגמר. "רואים שיפור בקבוצה", אמר המאמן בסיום

פורסם בתאריך: 27.9.17 23:17

 

הפועל רעננה קיוותה שגביע הטוטו ישפר מעט את מצב הרוח השפוף במועדון בעקבות פתיחת העונה הרעה בליגה, אך נחלה הערב (רביעי) אכזבה נוספת עם הפסד 2:0 באצטדיון המושבה לבני יהודה, שהוביל להדחה מהמפעל. המאמן החדש גיא לוי רשם הפסד בשני בארבעה ימים ומאזן 5:0 מאז שהחליף את דודו אברהם ויקווה לתקן את הרושם במשחק נוסף מול הכתומים, הפעם במסגרת הליגה, ביום ראשון.

האדומים היו טובים והתקפיים מבני יהודה ברוב שלבי המשחק, אך שוב הראו שהם לא תכליתיים. אסף צור הוציא כדור ראשון מהרשת בדקה ה-39 מרגליו של נריוס ולאקסיס, כאשר גם הרחקתו של איציק עזוז במחצית השנייה לא עזרה לרעננה. רועי גורדנה סגר את הסיפור בדקה ה-87.

"יש לנו הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה", אמר גיא לוי בסיום. "יש שיפור בקבוצה, אבל אנחנו צריכים לזכור שמי שלא מבקיע בסופו של דבר סופג. הליגה יותר חשובה לנו כמובן, אבל יש גרף של שיפור ואני מקווה שזה ימשיך וישתפר. כדאי לנו מאוד לנצח את המשחק הבא לפני הפגרה. הסגל שלנו מסוגל להרבה יותר. השחקנים סובלים מחוסר ביטחון אחרי כל ההפסדים ואנחנו מנסים לטפל בזה".

הרכב: אסף צור, עדי נימני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, אלי בבייב (78, שניר שוקר), פלורין פורצ'ה, רועי שוקרני (47, בן בנימין), מוחמד שכר, דור חוגי (55, כארם ארשיד), ג'ורדן פושה (55, שמעון אבוחצירה).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר