שמעון אבוחצירה. צילום: הפועל רעננה

בדקה ה-91: הפועל רעננה הפסידה 1:0 לבני יהודה

הקבוצה של גיא לוי ממשיכה לשקוע, והיא עדיין בלי ניצחון העונה בליגת העל. נריוס ואלסקיס הכריע בתוספת הזמן באיצטדיון המושבה. במחזור הבא: רעננה מחכה לבאר שבע

פורסם בתאריך: 1.10.17 21:13

הפועל רעננה לא מאמינה שזה קורה לה. הקבוצה של גיא לוי סיימה הערב (ראשון) עוד משחק במפח נפש, והפעם גם כואב במיוחד, עם הפסד 1:0 לבני יהודה באיצטדיון המושבה משער דרמטי בדקה ה-91. לוי רושם הפסד שני ברציפות מאז מונה במקומו של דודו אברהם, רעננה תמשיך לחפש ניצחון ליגה ראשון ולהאט במדרון התלול.

עד לתוספת הזמן זה עוד נראה כמו נקודה שרעננה תחיה איתה, אולי אפילו תהיה מרוצה מהשגתה, אבל אז הגיע נריוס ואלסקיס, שהשתלט על ריבאונד אחרי בעיטה של מתן חוזז, וירה כדור מסובב לרשת של אסף צור. ניצחון מתוק לכתומים, הפסד כואב לרעננה, שנותרת מתחת לקו האדום.

1,500 הצופים שישבו ביציעי המושבה לא ראו משחק לפנתיאון, אבל גם לא דל מאוד באירועים. שתי הקבוצות הציגו משחק קצבי בלא מעט דקות וגם רעננה לא היתה רחוקה מכיבוש. בעיטה מאכזבת של שמעון אבוחצירה (20'), ניסיון טוב של ג'ורדן פושה (35') ובעיטה של דור חוגי סמוך לקורה (42') הדיפו ריח של יתרון רענני כבר במחצית הראשונה, אבל הכדור סירב להיכנס לרשת של אמיליוש זובאס. במחצית השניה בני יהודה לחצה את רעננה לאחור, יונתן כהן כמעט הכריע בדקה ה-83, לפני הדרמה בניצוחו של ואלסקיס.

הפועל רעננה תנסה להחזיר את הצבע לחיים במחזור הבא, אלא ששם מחכה לה משחק ביתי קשה במיוחד מול האלופה הפועל באר שבע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר