תיכון אביב. צילום זאב שטרן
תיכון אביב. צילום זאב שטרן

דרישה לפסול את אולם אביב: "הפרקט מחליק ומסכן את השחקניות"

נועה גנור, שחקנית אליצור רמלה, הגישה את הדרישה לאיגוד הכדורסל וכתבה: "במקרה של פציעה תוטל אחריות על האיגוד ועיריית רעננה". העירייה: "המשטח עומד בתקן"

פורסם בתאריך: 3.10.17 19:25

שחקנית אליצור נווה דוד רמלה, נועה גנור, הגישה לאיגוד הכדורסל בקשה לפסול את אולם "אביב" ברעננה לכל עונת 2017/18 בליגת העל לנשים. הסיבה: סכנה לבריאות השחקניות בשל מצב הפרקט. "מתוך דאגת האיגוד לשחקניותיו", כתבה גנור, "לפני שמישהי תיפצע ותסיים את הקריירה שלה, כשהאחריות תהיה מוטלת במידה רבה עליכם".

נועה גנור. צילום עזרא לוי

נועה גנור. צילום עזרא לוי

"בעת עונת המשחקים האחרונה שלחתי לכם מכתב באותו נדון, לאחר שהתקיים משחק השלמה במסגרת ליגת העל לנשים של קבוצתי דאז, רמת השרון, מול מכבי רעננה, אשר אירחה את משחקיה הביתיים בהיכל הספורט בתיכון 'אביב'", כך גנור במכתב שנשלח ליו"ר האיגוד עמירם הלוי, למנכ"ל יעקב בן שושן ולרכז הליגות ומתאם בין מנהלת הליגה, נפתלי גושן, "ציינתי את הסכנה שבקיום המשחק באולם הזה בשל אי תקינותו של הפרקט, שהינו מחליק בצורה מסוכנת לכל שחקן או שחקנית שעולים לשחק או להתאמן עליו".

"כל ניסיונות כאלה ואחרים של ניקיון הפרקט לא עוזרים במאום, כיוון שהפרקט מייסודו איבד את פונקציית החיכוך שהיא החשובה ביותר ולשמה הוא קיים, ולכן אינו עומד באף תקן. לא קיבלתי מאז שום תגובה בנידון וכמובן שמשחקי הקבוצה שנותרו לאותה עונה המשיכו להיות משוחקים באולם הזה. לקראת עונת המשחקים החדשה שבפתח נתגלה בפניי כי אולמה הביתי של רעננה הינו עדיין היכל הספורט 'אביב'. כמו כן נוכחתי לדעת כי בקיץ האחרון עבר האולם שיפוץ, מה שגרם לי לתקוות שווא שמא העירייה הבינה את הסכנה המדוברת ופעלה סוף סוף להחלפת פרקט. לצערי הרב התבדיתי והשיפוץ אינו כלל עבודה על הפרקט שנשאר, כאמור, מסוכן.

"אני שולחת לכם מכתב זה על מנת לחזור ולהתריע (!!!(. היה ותקרה פציעה של שחקנית בשל אי תקינותו של מגרש זה, הרי שחלה חובת זהירות ואחריות כפולה, גם על עיריית רעננה בתור הרשות שהעבירה את אישור המתקן, וגם על איגוד הכדורסל בתור הגוף המאשר את המתקנים עליהם ישוחקו משחקי הליגה. נגזר מכך כי על שני גופים אלו תוטל אחריות רבה, על כל המשתמע מכך".

תגובת עיריית רעננה: "משטח הפרקט באולם "אביב" עומד בכל התקנים הנדרשים, כפי שמקפידה עיריית רעננה בכל מתקני הספורט שבאחריותה. עיריית רעננה מבצעת תחזוקה שוטפת של האולם במסגרתה עובר משטח המשחקים טיפולים מדי יום על מנת להכשירו לעונת המשחקים הקרובה. חשוב לציין כי קבוצות רבות מענפי ספורט שונים עושות שימוש באולם לשביעות רצונם הגבוהה. העירייה תמשיך להקפיד ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר במתקני הספורט".

תגובת אגודת מכבי רעננה: "לכשהובא דבר המכתב לידיעתנו, פנינו גם אנחנו לעירייה בבקשה להעמיד את המענה בקדימות גבוהה. למיטב הבנתנו והתרשמותנו, כבר נעשות על ידם פעולות לשיפור הפרקט. אנו מאמינים ויודעים שזה חשוב לעירייה לא פחות מאשר לליגה".

העתקים מהמכתב של גנור הופנו ליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, רו"ח איריס שטרק, ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר יניב ממשרד יגאל ארנון ושות', ליועץ המשפטי של מנהלת הליגה, עו"ד אור קידר ממשרד כבירי נבו קידר ושות', ליו"ר איגוד השופטים גוני צחר, ליו"ר האגף המקצועי לנשים טל נתן ולראש עיריית רעננה, זאב ביילסקי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר