קבוצת נערים ב הפועל רעננה צו פיוס. צילום: באדיבות הפועל רעננה נערים ב צו פיוס
קבוצת נערים ב הפועל רעננה צו פיוס. צילום: באדיבות הפועל רעננה נערים ב צו פיוס

נערים ב' של הפועל רעננה: "כיף לראות את החברות בקבוצה"

קבוצת נערים ב’ של הפועל רעננה צו פיוס מורכבת מ־21 שחקנים, חילונים וחובשי כיפה. המאמן אסף פדלון: "המרדף אחרי ניצחונות לא עומד בראש סדר העדיפויות שלנו"

פורסם בתאריך: 24.5.17 20:15

קבוצת נערים ב’ של הפועל רעננה צו פיוס משתייכת לליגת מחוז שרון, הכוללת 16 קבוצות ומשחקיה יצאו לדרך בסוף חודש ספטמבר 2016 ויסתיימו בסוף חודש מאי. הסיפתח לעונה היה אמנם פושר וכלל שלושה הפסדים רצופים ותיקו בארבעת המשחקים הראשונים, אולם תוך כדי תנועה הקבוצה נכנסה לעניינים: בהדרגה היא העלתה את הרמה וטיפסה מהתחתית הבוערת אל אמצע הטבלה, וזאת תוך הצגת כדורגל אטרקטיבי והבקעת שערים למכביר (עד כה כבשה הקבוצה לא פחות מ־55 שערים ב־25 משחקים).

אחד ממשחקי השיא של הקבוצה היה בחודש נובמבר מול הפועל הוד השרון החזקה, והסתיים בניצחון 0:2. “למפגש הזה הגענו מהמקום הלפני אחרון, כשהוד השרון ניצבה במקום השני”, משחזר השבוע המאמן אסף פדלון, “על פניו יחסי הכוחות נטו בפירוש לטובה היריבה, אבל אנחנו הוכחנו שאסור להספיד אותנו מראש. החבר’ה הציגו משחק הקרבה ראוי לציון, התעלו והשיגו ניצחון גדול שרק הוכיח על הפוטנציאל הטמון בקבוצה. אגב, את הניצחון חגגנו יחד בארוחת גיבוש”.

כעת מדורגת הקבוצה במקום ה־11 בטבלה, כאשר משחקה הבא ייערך במסגרת המחזור ה־26 ובו היא תארח מ.ס פרדס חנה/כרכור הניצבת מקום אחד מעליה.

סגל הפועל רעננה צו פיוס כולל 21 שחקנים, ילידי השנתונים 2001-2002 ומחבר בין חבר’ה חילונים וחבר’ה חובשי כיפה. מעבר לענייני הכדורגל השגרתיים, בקבוצה גם מקפידים לקיים לאורך העונה מגוון רחב של פעילויות גיבוש. בין השאר מדובר בארוחות קבוצתיות ובחגיגה משותפת של ימי ההולדת של השחקנים (כשחתן השמחה, אגב, הוא גם האחראי על הבאת הכיבוד).

כחלק מהרצון לשבור את השגרה וללכד את השחקנים עוד יותר, יצאה במהלך חופשת פסח הקבוצה לאילת והשתתפה בטורניר הים האדום. על כר הדשא ידעו השחקנים להביא את האיכויות שלהם לידי ביטוי, ואת הטורניר הם סיימו במקום הראשון לאחר ניצחון דרמטי במשחק הגמר על מכבי עמק חפר מהליגה הארצית.

מי שמוביל את הקבוצה הוא כאמור פדלון, שמדריך אותה זו העונה השלישית. “אנחנו שואפים לסגל מאוחד ומפרגן, שירצה להיות חלק מהמסגרת הזו, יתקדם והכי חשוב, ייהנה”,  הוא מפרט, “המרדף אחרי ניצחונות ממש לא עומד בראש סדר העדיפויות שלנו, אלא השילוב בין ספורט ובין חינוך וערכים. אני יכול לומר שיש ביקוש גדול להצטרף אלינו, ואנחנו בהחלט מהווים מודל ראוי לקבוצות פרויקט צו פיוס. חשוב להוסיף שלצד הכדורגל, החבר’ה גם מצליחים לשלב התנדבות במסגרות שונות”.

הקבוצה מתאמנת שלוש פעמים בשבוע במגרש בלב הפארק ובמגרש ההסתדרות הקטן, כשהצוות כולל את המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל רעננה עמי וזאנה, המאמן פדלון, רכז פרויקט צו פיוס ליאור סופר ומנהל הקבוצה אלכס פריסוביץ’. “החבר’ה עובדים קשה, מתמידים ומאוד רוצים להצליח”, מרחיב פדלון, “לא פעם קורה שהם פשוט לא רוצים שהאימון ייפסק. שיהיה ברור: אנחנו קבוצת כדורגל על כל המשתמע מכך, ומתייחסים לעניין ברצינות הנדרשת. כיף לראות את החברות שיש בקבוצה שלנו ואת השקעה והמחויבות הגדולה של השחקנים”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר