מ.כ בני רעננה. צילום באדיבות מ.כ בני רעננה

בני רעננה: בזכות המרקם החברתי

בני רעננה מליגה ג' יצאה לפגרת הקיץ מהמקום החמישי במחוז שרון, ואת העונה חתמה בנסיעת גיבוש לפולין

פורסם בתאריך: 24.5.17 20:21

קבוצת הכדורגל של מ.כ בני רעננה, סיימה את עונת המשחקים במחוז שרון של ליגה ג'. במשחק הנעילה הפסידה הקבוצה 4:0 לשמשון בני טייבה והיא מדורגת במקום החמישי.

"את העונה שלנו אפשר לחלק לשניים", מרחיב מאמן הקבוצה אלי צורף, "הסיבוב הראשון שלנו היה פחות מוצלח, איבדנו הרבה מאוד נקודות סתם. כמעט בכל משחק היה חסר לנו גרוש ללירה. בסיבוב השני הקבוצה השתפרה וזה בא לידי ביטוי בכדורגל איכותי. עבד מצליח שכולם אצלנו קורים לו מאץ', ששיחק בעבר הפועל תל אביב והפועל חיפה, הצטרף אלינו בסוף חודש ינואר ומאוד שדרג את הקבוצה. בסך הכל במבט לאחור אני יכול לומר שעשינו עונה סבירה". עוד מוסיף המאמן: "יש כאן קבוצה בריאה, קבוצה שהיא כמו משפחה. סוד הקסם של הקבוצה הזו טמון בחברות בין השחקנים. כולנו נפגשים גם מעבר למסגרת הקבוצתית, ולכל אורך העונה ערכנו ערבי גיבוש, לפעמים גם עם בנות הזוג והילדים. המפגשים אצל שחקן הקבוצה גיא פסטרנק במושב אלישמע כבר הפכו אצלנו למסורת. אני יכול לומר שגם שהקבוצה איבדה עניין בליגה, החבר'ה התייצבו בהרכב מלא לכל אימון. הטלפון שלי לא הפסיק העונה לצלצל, קיבלתי המון פניות משחקנים ששמעו על האווירה הטובה שיש פה ורצו להצטרף אלינו".

סגל הקבוצה מנה קרוב ל־30 שחקנים, צעירים לצד ותיקים, ובהם שמות דוגמת אבי סנדור, מסמליה של הפועל כפר סבא, מלך שערי הקבוצה אלון נגר, ששיחק אצל חיים סילבס בקבוצת הנוער של הפועל רעננה, רועי גולסה, אחיו של אייל גולסה ממכבי תל אביב ואילן בבייב, אחיו של אלי בבייב מהפועל רעננה.

יהודה כרשיש ממייסדי מ.כ בני רעננה ציין גם הוא את ההווי כסימן ההיכר של הקבוצה: "המרקם החברתי הוא הערך המוסף של הקבוצה שלנו. אין אצלנו משכורות, כולם משחקים בהתנדבות ורוצים להשתייך למסגרת הזו". כרשיש התייחס גם לצד המקצועי ואמר: "ברור לנו שהקבוצה הזו שווה יותר מהמיקום שלה בטבלה. הסיבוב הראשון שלנו היה פושר והקבוצה סבלה מהרבה עליות וירידות ביכולת. בסיבוב השני התייצבנו. אם היינו משחקים גם בחלק הראשון של העונה כמו בסיבוב השני, היינו מתמודדים על העלייה".

אבי סנדור שגם בגיל 42 נחשב לעוגן מרכזי בקבוצה סיפר: "יש פה קבוצה מיוחדת במינה. זו קבוצת חברים, שהשלד שלה משחק יחד כבר שנים. אצלנו בקבוצה אין כוכבים ואין אגו. בניגוד לקבוצות בליגה שלנו שהשקיעו תקציבים אדירים, אצלנו הכסף לא משחק תפקיד. כולנו באים בשביל הכיף. לקח לנו זמן להיכנס לעניינים, ולמרות ההפסד במשחק האחרון אנחנו סוגרים את העונה בתחושה טובה".

את העונה חתמה הקבוצה בנסיעה משותפת לוורשה, פולין, כשכרשיש מצדו, כבר מתחיל לגלגל בראש מחשבות לקראת העונה הבאה: "צריך להבין, אנחנו קבוצה שפועלת בתקציב צנוע ומתבססת על תמיכה של העירייה ובעיקר על תרומות, אין לנו יכולות לצאת להרפתקאות כלכליות. אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה ארוכה, ולקראת העונה הבאה נרצה להמשיך להעמיד קבוצה מחויבת ומגובשת, וננסה גם להגדיל את הצביון המקומי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר