גיא לוי. צילום נמרוד גליקמן
גיא לוי. צילום נמרוד גליקמן

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר כרגע על שום דבר"

למרות המשוכה הקשה בדמות הפועל באר שבע, ברעננה מכוונים גבוה ומקווים לצאת בשבת לדרך חדשה דווקא מול האלופה. גיא לוי: "נצטרך להשאיר הכל על המגרש". אבוחצירה: "יש אווירה טובה, אנחנו מגובשים"

פורסם בתאריך: 12.10.17 20:30

האם הפגרה עשתה טוב להפועל רעננה? התשובות בשבת, במשחק הבית הקשה מול האלופה הפועל באר שבע. רעננה, שעדיין לא ניצחה העונה ומשוועת לנקודות בתחתית, תנסה להפתיע את האורחת מהנגב ולהעניק למאמן גיא לוי חיוכים ראשונים על הקווים אחרי שני הפסדים רצופים. "המשחק מול הפועל באר שבע הוא כמובן אחד הקשים בליגה, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר כרגע על שום דבר", אמר לוי, "נבוא וניתן את כל מה שיש לנו על המגרש במטרה להשיג תוצאה טובה ולהפתיע".

"הפועל באר שבע היא ללא ספק אחת הקבוצות הטובות בארץ, אבל יחד עם זאת במשחק ביתי שלנו, במצב שלנו, נצטרך להשאיר כל על המגרש במטרה להשיג תוצאה טובה", הוסיף המאמן.

"הפועל באר שבע היא קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים מוכשרים", המשיך החלוץ שמעון אבוחצירה באותו הקו, "אנחנו רוצים לצאת מהתקופה הפחות טובה שנקלענו אליה ולהציג את היכולת מהמשחק האחרון, את הלחימה ואת הרצון, וככה אני מאמין שנצא עם תוצאה טובה. נצטרך לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, להיות מרוכזים 90 דקות, כי את הקבוצה מולנו כולם מכירים – היא מוכשרת מכל הבחינות. מקווה שנעצור את סחף ההפסדים".

"יש אוירה טובה ברעננה, אווירה של ביחד", סיכם אבוחצירה, "אנחנו מגובשים ומבינים את המצב, כל אחד יודע את המקום שלו וכולם רוצים בדבר אחד שזה הצלחת הקבוצה. אני מקווה שנדע לעשות את זה כבר בשבת הקרובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר