שמעון אבוחצירה. צילום: הפועל רעננה

אין יותר נמוך מזה: רעננה אחרונה אחרי הפסד 3:1 לבאר שבע

הקבוצה של גיא לוי הוליכה עד לדקה ה-77, אבל קרסה בסיום וירדה למקום האחרון בטבלה כשהיא ללא ניצחון העונה. גיא לוי: "היה לנו חוסר ריכוז"

פורסם בתאריך: 14.10.17 22:51

13 דקות הפרידו בין הפועל רעננה לבין ניצחון ראשון העונה ועוד מול האלופה הפועל באר שבע. אבל רעננה, שכבר הוליכה 0:1, התפרקה ב-13 הדקות הללו וסיימה עוד משחק באכזבה עצומה ועם הפסד 3:1 בבית. גיא לוי רושם הפסד ליגה שלישי ברציפות (ורביעי כולל גביע הטוטו) מאז מונה, הקבוצה שלו כבר לא זוכרת מה זה לחייך אחרי שריקת הסיום, והעתיד מתחיל להפוך מאפור לשחור.

עד אותן דקות קריטיות, רעננה עשתה עבודה נהדרת בנטרול החלק ההתקפי של באר שבע, שהתקשתה להגיע למצבים ונראתה מתוסכלת. רעננה ניצלה את המצב כדי לעלות ליתרון בדקה ה-58 משער של שמעון אבוחצירה, שהמשיך מהאוויר נגיחה של קמארה.

כאמור, ריח ההפתעה כבר הורגש ביציעי איצטדיון נתניה, אבל בדקה ה-77 איסאק קואנקה צינן את ההתלהבות עם שער שיוויון, הראשון העונה של הרכש הספרדי של באר שבע. בשלב זה הפועל רעננה היתה מרוצה גם עם נקודה, אבל כדור השלג כבר התגלגל ולא נעצר עד שהאורחת עשתה מהפך (חלאילה, 83) וחתמה עם שער שלישי (אוגו, 87).

"היה לנו חוסר ריכוז בספיגת השערים", אמר גיא לוי בסיום, "אנחנו יכולים לעשות את הדברים יותר טוב ואז גם התמונה יכולה להשתנות". רעננה נותרה אחת משתי הקבוצות, יחד עם מ.ס אשדוד, שעדיין לא ניצחו. אשדוד סיימה ב-1:1 ביתי מול אשקלון והורידה את רעננה למקום האחרון בטבלה. בשבוע הבא: הפועל רעננה תתארח אצל חברתה לתחתית הפועל עכו – הזדמנות נוספת לסיים את בצורת הניצחונות.

הרכב הפועל רעננה: תומאש קושיצקי (פתח לראשונה העונה), עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין (ג'ורדן פושה/86), רועי שוקרני, יובל טיטלמן, (אלי בבייב/76 ) מוחמד שכר, פלורין פורצה (כארם ארשיד/86), שמעון אבוחצירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר