גיא לוי. צילום נמרוד גליקמן
גיא לוי. צילום נמרוד גליקמן

גיא לוי: "בפעם הראשונה בקריירה פוטרתי בגלל שאני מאמן מקצועי"

המאמן שקיבל הודעה על סיום דרכו ברעננה: "מאמן הוא לא קוסם, וגם לא צריך להיות בוטה ומתלהם כדי לעשות את העבודה הזאת". באיגוד המאמנים תקפו: "המועדון מבזה את הכדורגל, קוראים למאמנים לחשוב פעמיים לפני תחילת עבודה ברעננה"

פורסם בתאריך: 15.10.17 16:32

גיא לוי מתקשה להבין את פיטוריו מהפועל רעננה, אחרי שלושה מחזורים בלבד. המאמן קיבל היום (ראשון) הודעה על סיום דרכו, בעקבות ה-3:1 אמש מול הפועל באר שבע, הפסדו השלישי ברציפות בתפקיד, ומאוחר יותר פרסם הודעה בדף הפייסבוק שלו. "לא, איני כועס ואין לי טענה לאיש. אני גם לא מאשים אף אחד", כתב לוי, "אף אחד לא הכריח אותי לקחת את התפקיד ועשיתי זאת בידיעה ברורה למגבלות ולמצב. בפעם הראשונה בקריירה שלי פוטרתי כי אני מאמן מקצועי, יסודי ומסודר שמבין כדורגל. אני בהחלט חושב שזה יוצא דופן".

"מאמן הוא לא קוסם", הוסיף המאמן המפוטר, "לעבודה באימון יש השפעה בטווח זמן מסוים ואינה בגדר הוצאת שפן מהכובע. זאת ועוד, לא בהכרח צריך להיות בוטה ומתלהם כדי לעשות את העבודה. כן, אפשר לעשות אותה גם באופן ענייני ומדויק ובלי כל הרוח שמסביב. אני מאחל להפועל רעננה הצלחה רבה. יש שם שחקנים עם לב גדול. ההשקעה שעשינו בשבועות האחרונים תניב פירות, אני מאמין ביכולת של הקבוצה לנצח ולשרוד בליגת העל".

"לכל אחד ואחד במועדון אני רוצה לומר תודה ובמיוחד לשחקנים, על הרצון, על ההשקעה, על המחויבות", סיכם לוי עם מילות פרידה, "כרגע זה לא הזמן להצהיר לגבי העתיד. אם אחזור לאמן אם לאו, אם אפעל במסגרת של קבוצת בוגרים בעתיד ובאיזה תפקיד. תודה לאל אני עסוק בעשייה ולימוד כדורגל של ילדים ורואה ברכה בכל ילד שמתפתח ומתקדם. מודה לכל המתקשרים לעודד, לתמוך, לתת אהבה. ברכות ותודות מכל הלב".

ארגון המאמנים הוציא תגובה חריפה נגד הפועל רעננה: "איגוד מאמני הכדורגל בישראל והעומד בראשה ניסים בכר מגנים בתוקף את ההתנהלות של קבוצת הפועל רעננה והעומד בראשה. התנהלות המועדון כלפי המאמנים מבזה את המועדון ,את המאמן ואת הכדורגל הישראלי. במקביל, ברגעים אלו הועבר הטיפול בעניינו של דני בונדר ליועץ המשפטי של האיגוד לצורך העמדת המועדון לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעיניינו. דני בונדר אינו יכול לשמש כמאמן בליגת העל בפרט ולאמן קבוצת בוגרים בכלל (ברשותו תעודת מדריך בלבד והנ"ל מוסמך לאמן עד שנתון נערים ב' בלבד). למרות אזהרות חוזרות של האיגוד כלפי דני בונדר וכלפי הפועל רעננה הצדדים לוקחים את החוק לידיים ומתעלמים מאיגוד המאמנים. מאמנים יקרים, איגוד המאמנים מבקש לחשוב פעמיים לפני תחילת עבודה בהפועל רעננה. זו התנהלות מבישה שאנו כאיגוד לא יכולים לתת לה יד".

בהפועל רעננה סירבו להגיב לדברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר