מנחם קורצקי. צילום שרון בוקוב
מנחם קורצקי. צילום שרון בוקוב

קורצקי: "יש בעיות מול הפועל ת"א. קשה להעריך אם אחתום ברעננה"

נמשכים החיפושים אחר מחליף לגיא לוי, מאמן הקבוצה לשעבר מועמד מוביל אך רחוק מסיכום: "המצב מורכב". דני בונדר ישמש כמאמן זמני, למרות שאינו מחזיק בתעודה

פורסם בתאריך: 19.10.17 10:44

להפועל רעננה עדיין אין ניצחון בליגה, ונכון לעכשיו גם לא מאמן שיוביל אותה. 4 ימים מאז פיטוריו של גיא לוי, במועדון ממשיכים לחפש מחליף, כשהמועמד המוביל ממשיך להיות מנחם קורצקי. אלא שהחתמתו של קורצקי לא נראית כרגע באופק, בעיקר בשל סוגיות בלתי פתורות שלו מול קבוצתו בעונה שעברה – הפועל תל אביב.

"יש לי עדיין בעיות שאני צריך לפתור עם הפועל תל אביב", אמר קורצקי ל"צומת השרון", "יש הפרשים של שכר, כספים שלא קיבלתי עד עכשיו. קשה לי להעריך מתי זה ייפתר ומה הסיכוי שאחתום ברעננה. המצב מאוד מורכב". קורצקי כבר אימן בעבר את הפועל רעננה, בעונת 2012/13, בסיומה עלה איתה לליגת העל. ברזומה שלו ניתן למצוא גם תקופות ברמת השרון, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקווה, מכבי נתניה וכאמור, גם בהפועל תל אביב, איתה ירד בעונה שעברה לליגה הלאומית.

בתוך כך, ברעננה מגיבים שוב לטענות איגוד המאמנים בנוגע להעסקתו של דני בונדר, שיעמוד בשבת על הקווים כמאמן זמני, על אף העובדה כי מחזיק רק בתעודת מדריך. "אנחנו מברכים אותו ומאמינים בו, מתחילת הדרך כל הקבוצה והצוות המקצועי נמצאים ביחד ממש כמו משפחה", אמרו ברעננה, "אין לי ספק שהבחירה בדני כמאמן, לפחות בצורה זמנית, היא בחירה ראויה וטובה גם לאור היכולות של דני וגם לגבי כל הזעזועים האחרונים".

ברעננה עושים הכנות אחרונות למשחק התחתית הלוהט מול הפועל עכו. "מתכוננים למשחק מאוד משמעותי בנקודת הזמן הנוכחית, אנחנו מבינים שהמשחק מול הפועל עכו יכול לקבוע לנו את המשך העונה ואנחנו מתייחסים אליו בכובד ראש", אמר המנכ"ל גיל קופר, "מאמינים שהקבוצה נמצאת בתחילתה של דרך חדשה. האימונים היו השבוע בקצב מאוד גבוה, אנחנו מרגישים פה אווירה של מוטיבציה, של אנרגיות חדשות ושל התחדשות ואנחנו מקווים שהשחקנים יוכלו להביא את זה למשחק כי בסופו של דבר שם אנחנו נמדדים. אנחנו צריכים להביא כמה שיותר נקודות וזה רק דרך המשחק הקרוב. הקבוצה עברה מספר טלטלות מתחילת העונה, אנחנו מקווים שדרך ניצחון נוכל להתייצב כי זה הדבר הכי חשוב כרגע".

"המשחק בשבת הוא מאוד חשוב עבורנו השחקנים ועבור המועדון כמובן", הוסיף רועי שוקרני, "אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה שתיתן לנו אוויר וביטחון להמשך הליגה, בטח כשמדובר במפגש ישיר מול קבוצה שנמצאת ממש מעלינו בטבלה. יש פה חבורה של גברים ושחקנים טובים ואני בטוח שנוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר