ג'ורדן פושה. צילום: הפועל רעננה

פושה: "עדיין לא ויתרתי על תואר מלך השערים"

רעננה השיגה ניצחון ליגה ראשון, החלוץ כבש וקיבל תיאבון: "אני תמיד רוצה להיות הכי טוב". בונדר: "עכשיו יש גם דברים טובים לכתוב עלינו"

פורסם בתאריך: 22.10.17 10:44

הרבה אוויר נכנס לריאות של הפועל רעננה אחרי ניצחון הבכורה העונה בליגת העל, 0:2 בחוץ על הפועל עכו. רעננה עדיין מתחת לקו האדום, אבל כבר לא במקום האחרון בטבלה, וזו עוד סיבה לאופטימיות. בקבוצה חיכו גם שג'ורדן פושה ייכנס לעניינים ואמש (שבת) הוא כבש את שערו השני העונה, במה שאולי יעיד על המשך פורה יותר.

"זה מאוד חשוב לי ולקבוצה שאבקיע, זו העבודה שלי ואני צריך להמשיך לעשות את הכי טוב בכל אימון ומשחק", אמר פושה ולא חשש להצהיר, "עדיין לא ויתרתי על תואר מלך שערי הליגה הלאומית. אני תמיד רוצה להיות הכי טוב, אני עובד קשה בשביל זה ונראה בסוף העונה אם אצליח להיות הכובש הטוב בליגה". פושה התייחס למאמן הראשי הזמני דני בונדר: "הוא עבד איתנו מתחילת העונה, הוא יודע את האיכויות של כל שחקן ואיך לחבר אותנו. זה עבד אתמול ואני מאוד שמח. הייתי שמח לראות אותו ממשיך בעמדת המאמן. היום אני מאמין שרעננה יצאה לדרך חדשה, אבל זו רק ההתחלה כי בסך הכל השגנו את הניצחון הראשון".

בונדר עצמו דיבר על המשחק המוצלח בניהולו: "ראינו קבוצה רצה ולוחמת, וזה אחרי שהראיתי לחבר'ה כל השבוע שהם במקום האחרון בכל הסטטיסטיקות. דיברו על המועדון הזה כל כך הרבה דברים לא טובים בחודש האחרון ואני שמח שעכשיו יהיו כמה מילים טובות לכתוב עלינו".

גם בגזרת הרכש יש חדש. הפועל רעננה הודיעה באופן רשמי על החתמתו של הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס פז'ס לתקופה של שלוש שנים. דה פרייטאס בן ה-23 שיחק בעבר בקבוצת בוטפוגו מהליגה הברזילאית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר