מסאי דגו. צילום עזרא לוי
מסאי דגו. צילום עזרא לוי

רויטמן: "אם כפר סבא לא רוצה את דגו שתפטר אותו, אני לא רוצה אותו"

בעלי הפועל רעננה, דמיאן רויטמן, מפתיע וטוען שגורמים רבים ניסו לשדך לו את מאמן הירוקים כמחליפו של גיא לוי. שום: "מעמדו של דגו לא על הפרק". דגו: "רוצה להשאר כמה שיותר שנים"

פורסם בתאריך: 24.10.17 17:39

פתיחת העונה המסחררת של הפועל כפר סבא גרמה ללא מעט עניין סביב שחקני הקבוצה והמאמן מסאי דגו. למרות ההצלחה יוצאת הדופן של הקבוצה כרגע, טוען בעלי הפועל רעננה, דמיאן רויטמן, כי גורמים רבים בסביבת הפועל כפר סבא הציעו לו לקחת את דגו כמחליפו של גיא לוי. "פנו אליי והציעו לי את מסאי דגו", הפתיע רויטמן. "אני אשמח אם תודיע למנכ"ל הפועל כפר סבא, יובל קדוש, שיפסיקו כבר להציע לי שם את דגו. אם רוצים לפטר אותו שיפטרו אותו. אני לא רוצה אותו". קדוש מסר: "אין תגובה".

יצחק שום. צילום: עזרא לוי

דמיאן רויטמן. צילום עזרא לוי

דמיאן רויטמן. צילום עזרא לוי

"בחיים לא העברתי מסר לאף קבוצה", אמר בתגובה הבעלים יצחק שום. "מסאי לא פנה אליי ולא אמר לי שהוא רוצה ללכת. אני לא מכיר את הסיפור הזה שהציעו את דגו לרעננה. בחיים אף אחד לא דיבר איתי. אני לא יודע מי האנשים שמציעים את דגו. זה הכל שטויות".

הבעלים המשיך: "מעמדו של דגו לא על הפרק בכלל. אני לא יודע על מה מדובר. אני ומסאי מדברים הרבה, לפעמים מסכימים ולפעמים לא. מסאי כרגע מאמן הפועל כפר סבא ואמור להישאר מאמן הפועל כפר סבא. בינתיים מסאי עושה עבודה טובה ואנחנו שמחים עם זה".

מסאי דגו מסר בתגובה: "האנשים שהציעו אותי לא קשורים אליי. אני לא שלחתי אליו אף אחד. היום בבוקר ראיתי את שום ודיברנו, ואם הוא היה יודע שאני דיברתי או אנשים מטעמי, הוא היה בא ומדבר איתי. למה שאני ארצה לעזוב קבוצה מצליחה? אני מכבד את הבעלים של רעננה, אבל אין דיבורים איתם".

לגבי מערכת היחסים בינו לבין שום אמר המאמן: "אנחנו מתעסקים בכדורגל, ברור שלפעמים יש חילוקי דעות אבל הכל בסדר, זורם והקבוצה רצה. איתי אף אחד לא דיבר, אין לי מקורבים. כל כולי בהפועל כפר סבא, אני רוצה להישאר כאן וטוב לי בכפר סבא. יש לי את נשר על הראש עכשיו ואני צריך שקט. אני בטוח שאסיים את העונה בהפועל כפר סבא ואני רוצה להישאר כאן כמה שיותר שנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר