אבוחצירה חוגג מול נתניה. צילום: הפועל רעננה

תובע ההתאחדות: "אסור לבונדר ליטול חלק בניהול המשחק"

תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, העביר מכתב להפועל רעננה בו הוא מציין כי הקבוצה תעמוד לדין אם המאמן ימשיך להדריך את הקבוצה. המנכ"ל גיל קופר: "ההתאחדות בעצמה אישרה והנחתה את הקבוצה לרשום את בונדר כעוזר המאמן"

פורסם בתאריך: 25.10.17 19:17

למרות הניצחון שהשיגה מול רעננה מול הפועל עכו, כלל לא ברור האם דני בונדר ימשיך לעמוד על הקווים גם במשחק ביום שבת (18:00, סמי עופר) מול מוליכת הטבלה הפועל חיפה. תובע ההתאחדות ניר רשף העביר השבוע מכתב התראה למועדון, בו הוא מזהיר את רעננה כדי תעמוד לדין במידה ובונדר ימשיך להדריך את הקבוצה.

"במשחק אשר התקיים ב-21.10 עמד על הקווים ואימן את הקבוצה דני בונדר", נכתב על ידי רשף. "מר בונדר אף התראיין בסיום המשחק לכלי התקשורת. למרבה הצער שבדבר מר בונדר אינו מוסמך כמאמן ואף אינו מוסמך כמדריך. בנסיבות אלו ובהתאם להוראות חוק הספורט והתקנות על פיו, אסור היה לו ליטול כל חלק באימון הקבוצה וניהול המשחק, שכן לאדם נעדר הסמכה של מאמן אסור ליטול חלק באימוני ומשחקי בוגרים".

עוד כתב רשף במכתבו: "העובדה שנרשם כעוזר מאמן אינה גוברת על הוראות הדין במדינת ישראל. אשר על כן ולאור כל האמור לעיל אסור למר דני בונדר לאמן את הקבוצה לא באימונים ובוודאי שלא במשחקה הקרוב. למען הסר ספק אדגיש כי גם ישיבה על הספסל וחלוקת הוראות ממנו כמוה כנטילת חלק באימון הקבוצה והיא אסורה. היה ולא תפעלו באופן האמור לעיל אאלץ להעמיד את המועדון ואת מר בונדר לדין משמעתי".

המנכ"ל גיל קופר מסר בתגובה: "הפועל רעננה מופתעת מכך שההתאחדות מעוניינת להעמיד את הקבוצה לדין מכיוון שההתאחדות בעצמה אישרה והנחתה את הקבוצה לרשום את דני בונדר כעוזר המאמן. הפועל רעננה הינה קבוצה שפועלת תמיד לפי הכללים. לפי עורכי הדין של הקבוצה אין שום מניעה תקנונית שמונעת מדני בונדר להמשיך להיות עוזר מאמן של הקבוצה.אם ההתאחדות מעוניינת לשנות את התקנון כך שגם עוזר המאמן יחוייב להחזיק בתעודת מאמן אזי שתעבור בדרך המקובלת ולא תחליט על דעת עצמה. אני סמוך ובטוח שאם ישתנה התקנון, הפועל רעננה תעמוד בו כמו שעשתה תמיד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר