דני בונדר. צילום: הפועל רעננה

דני בונדר יוזמן לשימוע באיגוד המאמנים: "נחליט מה לעשות איתו"

יו"ר הארגון, ניסים בכר, כועס על הסאגה שנוגעת למאמן: "בונדר צריך לפתור את הבעיות שלו איתי". מרעננה נמסר: "אין מניעה שבונדר ימשיך להיות עוזר המאמן של הקבוצה"

פורסם בתאריך: 26.10.17 11:22

 

סאגת דני בונדר וארגון המאמנים מסרבת להסתיים. לאחר שאתמול (רביעי) הודיע תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להפועל רעננה כי אסור לבונדר להדריך יותר את הקבוצה, החליט יו"ר ארגון המאמנין, ניסים בכר, לזמן את בונדר לשימוע באיגוד המאמנים. "בונדר צריך לפתור את הבעיה שנוצרה לו איתי", אמר בכר. "זה כבר לא קשור להתאחדות. הוא פגע ביו"ר והעליב אותי והוא יוזמן לשימוע. אחר כך נחליט מה לעשות איתו".

עוד הוסיף בכר: "בונדר צריך לדעת להתנצל. כל ההתנהלות של רעננה היא כאילו הם תוקפים אותי באופן אישי ויצאו למלחמה איתי. הם עושים אותי קורבן בעוד שבסך הכל אני נלחם במי שאין לו תעודות והסמכה ראויה. למין שאין תעודת מאמן מתאימה, בשבועות הקרובים לא יהיה במגרש. כל מה שהיה עד עכשיו נגמר, הגיע הזמן שנעשה בדק בית אצלנו".

 

בכר התייחס להתנהלות מול גורמים ברעננה: "התקשר אליי בכיר ברעננה והתחיל לתקוף אותי בטענה שאני פוגע בבונדר. אמרו שאני מקלקל לו ופוגע בפרנסה שלו. נאמר לי על ידי רעננה שבונדר קיבל אישור מההתאחדות לעמוד על הקוים בשבת. בדקתי עם ההתאחדות ואכן הוא קיבל אישור, אבל אמרתי להם שאני ממליץ להם שלא יעמוד על הקווים. שנה שלמה רדפתי אחרי בונדר שיבוא ויירשם לקורס מאמנים. רשמתי אותו לקורס של מדריכי עבר והוא לא הגיע. הוא שלח לי סמיילי כאילו הוא צוחק עליי. אם הוא היה שומע את דעתי בעוד חודשיים כבר הייתה לו תעודת מאמן".

מהפועל רעננה נמסר בתגובה: "הפועל רעננה הינה קבוצה שפועלת תמיד לפי הכללים. לפי עורכי הדין של הקבוצה אין מניעה תקנונית שדני בונדר ימשיך להיות עוזר המאמן של הקבוצה. אם ההתאחדות מעוניינת לשנות את התקנון כך שגם עוזר המאמן מחויב בתעודת מאמן אזי שתעביר בדרך המקובלת ולא תחליט על דעת עצמה. אני סמוך ובטוח שאם ישתנה התקנון, הפועל רעננה תעמוד בו כמו שעשתה תמיד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר