בן והבה. צילום: שרון בוקוב

והבה: "שמנו את עצמינו בבור עמוק ואנחנו רוצים לצאת ממנו"

אחרי הניצחון על הפועל עכו, מקווה הפועל רעננה להמשיך לצבור נקודות גם מול המוליכה הפועל חיפה. המנכ"ל גיל קופר: "חזרו האנרגיות"

פורסם בתאריך: 27.10.17 14:25

לאחר השבוע הלא פשוט שעבר עליה בגזרת המאמן דני בונדר, ומאידך, כשהיא מעודדת מהניצחון במחזור האחרון, תנסה מחר (שבת, 18:00, סמי עופר) הפועל רעננה לאסוף נקודות נוספות נגד המובילה הפועל חיפה. עדיין לא ברור האם דני בונדר או שלומי אדרעי יעמדו על הקווים, נוכח המכתב שהעביר השבוע תובע ההתאחדות למועדון. אדרעי לא מגיע לאימוני הקבוצה אלא למשחקים בלבד, כך שההיכרות שלו עם השחקנים מוגבלת.
"לאחר הניצחון מול הפועל עכו חזרו האנרגיות ושמחת החיים לקבוצה", אמר המנכ"ל גיל קופר. "אבל יחד עם זאת אנחנו עם רגליים על הקרקע ומבינים שהדרך עוד ארוכה. הדברים שנעשו במשחק בשבת האחרונה הם דברים שמאפיינים את הדרך של הפועל רעננה, וזה אומר לחימה, הקרבה ולרוץ יותר מהיריב. יחד עם זאת, אני מקווה שלאחר הניצחון הדברים יבואו לידי ביטוי גם בביטחון של השחקנים והאיכויות שיש להם".
על היריבה אמר המנכ"ל: "אנחנו משחקים מול קבוצה שהיא מובילת הטבלה, אנחנו מכבדים אותה, ורואים איך היא התקדמה השנה. מהצד שלנו אנחנו רוצים להמשיך לייצב את הקבוצה וליצור המשכיות אחרי המשחק האחרון".
"זה כיף גדול להיות אחרי הניצחון מול הפועל עכו, חיכינו לזה שבעה מחזורים וזה סוף סוף הגיע, התחושות פה השתפרו וחזר לנו טיפה החיוך לפנים אבל אנחנו יודעים שיש לנו עוד דרך ארוכה", הוסיף בן והבה. "שמנו את עצמינו בבור עמוק ואנחנו רוצים לצאת ממנו. לא נבוא להתבטל מול הפועל חיפה, אנחנו יודעים שיש לנו משחק מאוד קשה מול מוליכת הטבלה, למדנו אותם ואנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה ולהמשיך את הדרך שהתחלנו במשחק האחרון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר