אכזבה ברעננה. צילום: שרון בוקוב

רעננה הפסידה 2:0 להפועל חיפה, בונדר: "אחזור חזק יותר"

בונדר, ככל הנראה במשחקו האחרון על הקווים, ראה את קבוצתו מנוצחת בקלות על ידי מוליכת הטבלה. קורצקי: "מנסה לפתור את הבעיות עם הפועל תל אביב"

פורסם בתאריך: 28.10.17 20:31

אחרי הניצחון על הפועל עכו בשבוע שעבר קיוותה הפועל רעננה לצאת לדרך חדשה, אך ידעה שמצפה לה משימה קשה במיוחד, בדמות משחק חוץ מול מוליכת הטבלה הפועל חיפה. דני בונדר, שקיבל רק היום (שבת) אישור מההתאחדות לנהל את המשחק, ראה את הקבוצה שלו סופגת 2:0 ונשארת במקום הלפני אחרון בטבלה (הפועל עכו מתחתיה עם שני משחקים חסרים) עם ארבע נקודות בלבד בתשעה מחזורים.

כבר בדקה החמישית ספגה רעננה, כאשר ההגנה אפשרה לחנן ממן להגביה לראשו של רוסלן ברסקי, שנגח את הראשון של חיפה.בדקה ה-35 מקסים פלקוצ'נקו כבש את השני לרשת של תומאש קושיצקי, שממשיך להציג יכולת בינונית ובטח שלא נראה עדיף על אסף צור הצעיר. מבשל שני השערים בניצחון על עכו, שניר שוקר, נכנס רק בפתיחת המחצית השנייה ולא הצליח לעזור לקבוצה שלו.

"יש פערים בין שתי הקבוצות", הודה בסיום דני בונדר, ככל הנראה במשחקו האחרון על הקווים ברעננה. "אני אוהב אש ואוהב שהאש עליי. שיחקתי בנבחרת והבאתי תואר היסטורי למועדון הזה. אני לא מאמן, אני עוזר מאמן זמני. אני אחזור לעמדה שלי כעוזר מאמן ואני רוצה להיות מאמן ראשי בעתיד. היה ניסיון טוב ואני שמח. אני אלמד ואחזור חזק יותר".

אחד המועמדים המובילים להתמנות למאמן כבר בימים הקרובים לתפקיד המאמן הוא מנחם קורצקי, שאמר הערב ל"ספורט צומת השרון": "אני עדיין בבעיות מבחינה משפטית מול הפועל תל אביב, מנסים לפתור את זה".

הרכב: תומאש קושיצקי, עדי נמני (79, כארם ארשיד), מוחמד עלי קמארה, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, יובל טיטלמן (46, שניר שוקר), רועי שוקרני, מוחמד שכר, שמעון אבו חצירה (79, יואב תומר) וג'ורדן פושה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר