מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

מנחם קורצקי הוצג: "מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי"

המאמן שחזר לקדנציה שניה במועדון מהשרון, אמר: "מקווה לשחזר את הצלחות העבר, מאמין ביכולות שלי"

פורסם בתאריך: 3.11.17 12:47

מאמנה הרביעי העונה של הפועל רעננה, מנחם קורצקי, הוצג אתמול (חמישי) במסיבת עיתונאים, שלושה ימים לפני המשחק הראשון שלו, מול מכבי תל אביב. "זה מאוד מרגש לחזור לרעננה", אמר המאמן החדש של המועדון, ששב לקדנציה שניה. "חיכיתי מאוד לאימון הראשון. כשהגעתי הרגשתי כאילו שמעולם לא עזבתי. מיד נכנסתי פנימה והתחלנו את האימונים כמו שצריך ואני מאוד מרוצה. רעננה זה מקום שעזר לי להתפתח מבחינה מקצועית, אני עזרתי לקבוצה להגיע לאן שהיא הגיעה והיה שיתוף פעולה טוב מאוד בינינו. אני מאוד מקווה להמשיך את זה העונה ולשחזר את הצלחות העבר".

המאמן, שירד ליגה עם שלושת הקבוצות האחרונות אותן אימן, אמר: "אני מאמין ביכולות שלי. הצלחתי להביא תוצאות טובות בהפועל תל אביב. נכון שלא נשארנו בליגה, היו הרבה דברים שהפריעו לקבוצה ולצערי זה נפל בקדנציה שלי אני מגיע עם אמונה מאוד חזקה שנוכל להשאיר את הקבוצה בליגה. יש פה סגל טוב, אבל הסגל לא מאוזן. יש פה המון צעירים, נצטרך להביא שחקנים עם יותר ניסיון".

 

קורצקי התייחס לעבודה עם האנשים ברעננה: "אני מכיר את הנפשות הפועלות ברעננה. אני יודע שאנשים רוצים שיהיה טוב למועדון. ניסו כמה דברים וזה לא כל כך הלך, אבל אני יודע כמה אנשים משקיעים ורוצים פה". על מעמד המאמן אמר במרירות: "אין מעמד למאמן, לא נעבוד על עצמינו".

המנכ"ל גיל קופר הוסיף: "בתחילת העונה חשבנו לקחת את הקבוצה הזו צעד אחד קדימה וזה אולי פגע בנו. מנחם הגיע בשביל שנחזור להיות קבוצה שישנאו ושיהיה קשה לשחק נגדה. נכון לעכשיו חשוב לנו להחזיר את הביטחון לשחקנים ואין יותר טוב מנקודות וניצחונות. מנחם הוא המאמן האחרון העונה, אנחנו בטוחים שמנחם יכול להחזיר את התשוקה. הוא מכיר את הדי.אנ.איי של הקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר