כריזמה פן יחד עם מנהלת הקבוצה בנתב"ג. צילום: מכבי רעננה

עוברת לדרום קוריאה: כריזמה פן עוזבת את מכבי רעננה

מי שנחשבת לאחת השחקניות המובילות בליגה עזבה את הקבוצה. "אני מודה למכבי רעננה על היחס, על המקצועיות, על הפרגון ועל השחרור", אמרה

פורסם בתאריך: 6.11.17 14:12

מכה לא פשוטה לקבוצת הנשים של מכבי רעננה. כריסמה פן (25, 1.88 מטרים), שחקנית הציר הזרה של מכבי רעננה, עזבה את הקבוצה ותעבור לשחק בליגה הדרום-קוריאנית. השחקנית, שלה העונה השנייה במועדון, העמידה ממוצע של 18.6 נקודות למשחק בחמשת המחזורים הראשונים ונחשבת לאחת השחקניות המובילות בליגה.

"עברתי ברעננה תקופה טובה מבחינה מקצועית ואישית, וכל הצעה אחרת העונה, שאינה מליגה בכירה כמו הליגה הקוריאנית, הייתי דוחה", אמרה פן, שחתמה בקבוצת וורי בנק אבי בסיאול. "אני אוהבת מאד את הקבוצה הזו, את השחקניות, את ההנהלה המאוד תומכת ואת המאמן לירון שרף. אני מודה למכבי רעננה על היחס, על המקצועיות, על הפרגון ועל השחרור".

 

לירון שרף, המאמן, התייחס לעזיבה: "עם כל הצער שבדבר והפגיעה המקצועית שתיפול עלינו, אנחנו קודם כל בני אדם ולא יכולים לעמוד בדרך של השחקניות להגיע לרמות הגבוהות. אנחנו שמחים בשבילה ונפעל לסגור את החור המקצועי ביסודיות וסבלנות. נמשיך בנחישות ובהתכוננות למשחקים הקרובים בצורה הראויה ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר