שמעון אבוחצירה. צילום דניאל סטראבו
שמעון אבוחצירה. צילום דניאל סטראבו

אבוחצירה אופטימי: "אני בטוח שנשאר בליגה"

למרות המיקום בטבלה והתוצאות המאכזבות, החלוץ טוען כי הפועל רעננה בדרך הנכונה: "השחקנים מבינים את הסיטואציה"

פורסם בתאריך: 8.11.17 17:47

למרות ההפסד למכבי תל אביב והמקום האחרון בו שרויה הקבוצה, מי שדווקא יצא מעודד מהמשחק מול סגנית האלופה הוא החלוץ שמעון אבוחצירה. "אני חושב שאנחנו יוצאים מהמשחק הזה בתחושות טובות", אמר השחקן. "בתקופה האחרונה מאפיינת אותנו הנחישות וההקרבה, למרות התוצאות המאכזבות. שיחקנו טוב נגד מכבי וביטלנו אותה. בכדורגל אני מעדיף לצאת עם הנקודות ולא עם המחמאות, אבל נדע לקחת את הדברים הטובים ולהשתפר. אנחנו צריכים לעבוד על הריכוז שלנו מול השער כדי שנעלה עם הראש מעל המים".

למרות חילופי המאמנים והמיקום בטבלה, לפחות מבחינתו של אבוחצירה העסקים כרגיל. "מצב הרוח מצוין אצלנו, חדר הלבשה פנטסטי, אווירה טובה, שחקנים מבינים את הסיטואציה. מנחם הביא איתו הרבה אמונה שאנחנו קבוצה טובה ומוכשרת עם סגל טוב. יש לו רצון, טירוף ושיטה שהוא מביא איתו, אנחנו מאוד שמחים איתו. אני בטוח שרעננה תישאר בליגה".

רעננה הודיעה השבוע כי החתימה לשלוש עונות וחצי את הקשר הסרבי נמניה ניקוליץ בן ה-29. ניקוליץ', ששיחק במדי הפועל תל אביב במשך שנה עד ינואר השנה, רשם במדי האדומים 17 הופעות ליגה בהן כבש שלושה שערים. "ניקוליץ' ייתן לנו איזון באמצע", בטוח מנחם קורצקי. "מדובר בשחקן איכותי מאוד, אם הוא בכושר טוב. ברור לנו שכרגע הוא עדיין לא בכושר משחק ובפגרה נעבוד איתו, לאט לאט ובזהירות כדי שלא ייפצע".

עוד לפני החתמתו של הסרבי, הקבוצה שחררה את הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס פז'ס, שחתם בקבוצה לשלוש וחצי שנים רק לפני שבועיים. במועדון טוענים כי השחרור הגיע בעקבות כושרו הגופני הלקוי של השחקן והרצון של הקבוצה לקבל שחקן זמין מיידית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר