נערות א מכבי רעננה-באדיבות מחלקת הנערות של מכבי רעננה
נערות א מכבי רעננה-באדיבות מחלקת הנערות של מכבי רעננה

מכבי רעננה כדורסל: נערות א' זכו באליפות והשלימו טריפל

קבוצת נערות א’ של מכבי רעננה סיימה עונת כדורסל חלומית עם זכייה בשלושה תארים. המאמן אורן לם: "במגרש הביתי שלנו רק אנחנו גוזרים רשתות"

פורסם בתאריך: 4.6.17 14:26

בהכרעת סדרת הגמר בליגת נערות א’ בכדורסל, אירחה מכבי רעננה באולם חטיבת השרון את הפועל ראשון לציון למשחק שלישי ומכריע. הקבוצה של אורן לם שוב התייצבה למפגש בסגל חסר, כשלמצבת הפצועות הכוללת את הקפטנית גלי קונטס ואיילה רוט, הצטרפה גם זוהר גודלמן – מה שלא פגם בביטחון ובאמונה של השחקניות. על הפרקט עצמו הציגה מכבי רעננה משחק הגנה מרשים בדרך לניצחון 41:46 ולזכייה בתואר שלישי העונה, לצד גביע המדינה ואליפות בתי הספר עם תיכון אוסטרובסקי רעננה (שאסור לשכוח גם את המקום הרביעי באליפות העולם לבתי הספר).

"לפני המשחק אמרתי לבנות שרק הן יחליטו איך ההתמודדות הזו תתפתח ושאני סומך עליהן ומאמין בהן", הרחיב המאמן לם, "הבהרתי להן שבמגרש הביתי שלנו רק אנחנו גוזרים רשתות ולא אף אחד אחר. אני שמח שהקבוצה ידעה לאסוף את עצמה אחרי הפסד לא פשוט במשחק השני בסדרה ולהציג את הכדורסל שהיא יודעת. זה היה צמוד ומותח, אבל זה נגמר כמו שרצינו". על המשחק עצמו אמר לם: "המפתחות מבחינתנו היו הגנה, הגנה והגנה. השחקניות היו ממוקדות ואגרסיביות, נטרלו את הקלעיות הבולטות של ראשון לציון והורידו משמעותית את אחוזי הקליעה של היריבה מחוץ לקשת. ידענו לנצל את היתרונות שלנו
וניצחנו בצדק".

"עלינו למגרש כשברור לנו בדיוק מה אנחנו צריכות לעשות, ידענו מה נקודות החוזק ומה נקודות החולשה של ראשון לציון", הרחיבה שלי סירקיס, שחקנית מכבי רעננה, "שיחקנו כדורסל קבוצתי ומפרגן, נלחמנו אחת בשביל השנייה וזה מה שעשה את ההבדל. צריך לקחת בחשבון שעברנו עונה ארוכה עם לא מעט פציעות, אבל ידענו לא להישבר ולהמשיך קדימה. יש פה קבוצה מאוחדת עם הרבה עוצמה, קבוצה שאני גאה להיות חלק ממנה".

עם שריקת הסיום, נשלפו החולצות הלבנות שהוכנו מראש עם הכיתוב "אלופת המדינה 2016-2017 לנערות א’", במה שסיפק את אקורד הפתיחה לגזירת הרשתות המסורתית ולטקס הענקת צלחת האליפות. "מתח של עונה שלמה השתחרר בבת אחת החוצה", סיפרה סירקיס, "רקדנו, שרנו והצטלמנו. בהמשך הלילה המשכנו את החגיגות במסעדה".

"זו היתה עונה קשה, מתישה ומפרכת, ויש הרבה שביעות רצון מכך שהיא מסתיימת בטעם מתוק", מציין לם, "אני שמח בשביל הקבוצה, ובמיוחד בשביל גלי, ליעד אורבך ושיר תירוש, שמסיימות י"ב ונפרדות מאיתנו עם טריפל. אני מלווה את הבנות הללו כבר לא מעט שנים ומאוד גאה בדרך שהן עשו".

ראובן רבינוביץ’, המנהל המקצועי של מחלקת הנערות במכבי רעננה, הדגיש: "מדובר בהישג ענק, בטח על רקע מכת הפציעות והעומס הגדול איתו התמודדו השחקניות. כל המחמאות מגיעות לבנות ולצוות. מכבי רעננה שוב הוכיחה שהיא מחלקה איכותית ומובילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר