עמנואל מאיוקה

"הפועל רעננה לא תוכל לרשום את מאיוקה עד ינואר"

סאגת הזרים בהפועל רעננה לא מסתיימת. גורם בהתאחדות טוען כי סידני דה פרייטאס, שחתם ושוחרר, רשום בקבוצה ולא ניתן להחתים זר נוסף

פורסם בתאריך: 20.11.17 23:36

יש לא מעט סיבות שבגינן לא ירצו בהפועל רעננה לזכור את פתיחת העונה הזאת. העיקרית אולי, היא סוגיית הזרים בקבוצה. אם לא די ברכבת האווירית של הזרים שעברה כאן מאז הקיץ, בקבוצה כעת נתקלים בקשיים להעביר את החלוץ עמנואל מאיוקה בבקרה, כאשר ייתכן כי השחקן יוכל להרשם בקבוצה רק בחודש ינואר. עבור מנחם קורצקי, שרוצה לאזן את הסגל ושם דגש על החלק ההתקפי, מדובר במכה לא פשוטה.

הקושי סביב הרשמתו של החלוץ הזמבי נובע מכך שכרגע, לפחות על פי הרישומים של הבקרה התקציבית, רשומים בשורות רעננה שישה שחקנים זרים. כזכור, לפני כחודש וחצי חתם בקבוצה הקשר סידני דה פרייטאס, שבינתיים שוחרר. במקומו הוחתם נמניה ניקוליץ', שמותיר רושם נהדר באימונים, אך כעת מתברר כי מכיוון שחוזהו של הברזילאי עבר בבקרה התקציבית, לא ניתן להעבירו למ.ס אשדוד שמעוניינת להחתימו.

 

"האינטרס שלי הוא שהשחקן ישחק", אמר סוכנו של פרייטאס, רפי שמואל. "נכון לרגע זה השחקן כבר נפגע בשתי משכורות. היועץ המשפטי של ההתאחדות ינסה לפתור את הבעיה ואני מקווה שהוא יוכל לחתום באשדוד".

"מאיוקה לא יוכל לשחק ברעננה לפחות עד ינואר", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "ברגע שהחוזה של השחקן הברזילאי הופקד בבקרה אי אפשר להעביר אותו עד חלון ההעברות. רעננה יכולה לפנות לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בנושא". בהפועל רעננה סירבו להגיב לדברים. גורם במועדון אמר: "בקבוצה רשומים כרגע חמישה זרים בלבד, ופרייטאס לא אחד מהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר