תומר סוויסה. צילום: שרון בוקוב

תומר סוויסה חתם ברעננה: "המטרה היא לעזור לקבוצה לשרוד"

החלוץ, שהתאמן עם הקבוצה בתקופה האחרונה, סגר עד סוף העונה הבאה. העברתו של דה פרייטאס לאשדוד לא אושרה, סוכנו: "רעננה תצטרך לדאוג לשחקן"

פורסם בתאריך: 22.11.17 12:43

בעוד שצירופם של עמנואל מאיוקה ונמניה ניקוליץ' עומד בספק, לפחות עד ינואר, תומר סוויסה חתם בהפועל רעננה לעונה וחצי ויחזק את ההתקפה של מנחם קורצקי. "ההרגשה טובה ואני שמח להגיע לרעננה", אמר החלוץ ל"ספורט צומת השרון". "מאוד התחברתי למקום בזמן הקצר יחסית שאני פה ומה שנישאר זה שהקבוצה תצא לדרך חדשה. המטרה שלי זה לעזור לקבוצה להישאר בליגה".

ביום שלישי השבוע הודיע היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עמית פינס, כי הוא לא מאשר את העברתו של הקשר סידני דה פרייטאס מרעננה לאשדוד וכי השחקן יישאר ברעננה עד לינואר. "הודעתי לרעננה שאם הם רוצים לטעון הם יכולים ללכת לנשיאות בית הדין. השחקן רשום בבקרה", אמר פינס.

רפי שמואל, סוכנו של השחקן, אמר: "אני ועורך הדין של השחקן אייל אברמוב נבחן את הנושא ונבדוק כיצד לפתור את הבעיה שנוצרה. ברור שרעננה תצטרך לדאוג לשחקן ואני מקווה מאוד שתהיה להם את התבונה לסיים את הנושא הזה כמו שצריך על מנת שהנושא לא יגיע למוסדות פיפ"א. זה יוציא שם רע לכדורגל הישראלי ויפגע ברעננה. אנחנו יותר מנשמח שהוא יחזור לשחק ברעננה". מהפועל רעננה לא נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר