קריסמה פן. צילום עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
קריסמה פן. צילום עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קבוצה עם קריסמה: רעננה במקום השני אחרי ניצחון על מכבי רמת חן

שחקנית הציר המצוינת חזרה במפתיע לסגל אחרי שהות קצרה בדרום קוריאה ועזרה לקבוצה לטפס למקום השני. "זה היה ניצחון של אופי", אמרה יערה יצחקי

פורסם בתאריך: 23.11.17 14:13

כל מה שמכבי רעננה כנראה צריכה זה קצת קריסמה. קריסמה פן, שעזבה את הקבוצה רק לפני כשבועיים, חזרה השבוע לסגל הקבוצה ועזרה לקבוצה של לירון שרף לנצח 68:75 את מכבי רמת חן. אריאל אדוארס הובילה את רשימת הקלעיות עם 19 נקודות, בעוד שפן ובריה גוס הוסיפו 17 כל אחד ושיר תירוש קלעה 16. בעקבות הניצחון, עלתה לרעננה למקום השני בליגת העל.

שחקנית הציר המצוינת (25, 1.88 מטרים) חזרה לשורות המועדון השבוע במפתיע, אחרי שהחליטה לוותר על החוזה בקבוצת וורי בנק אבי הדרום קוראנית. מרקל ווקר, שאמורה היתה להחליף אותה והוחתמה לחודש בלבד, שוחררה.

"אני מאוד שמח, עברנו שבועיים קשים מאוד בפגרה עם לא מעט שינויים", אמר המאמן לירון שרף. "קריסמה פן עזבה אותנו ואחר כך חזרה, יערה יצחקי הייתה חסרה לנו באימונים כי הייתה עם נבחרת ישראל. היו לנו שני הפסדים שגררנו איתנו ופגשנו את רמת חן, שהיא אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה. היה לנו מאוד חשוב להביא את הניצחון. עשינו עבודה טובה במשחק הזה, ניצחנו קבוצה שניצחה אותנו בעונה הקודמת בפער של 40 נקודות והוכחנו שאם נבוא כמו שצריך לכל משחק אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגה".

 

"זה היה משחק מאוד קשה, הובלנו כבר בעשרים נקודות, הן חזרו בגדול ברבע הרביעי, אבל ידענו להתעלות ברגע הנכון”, אמרה יערה יצחקי. "שיחקנו חזק, לא פחדנו מהאיכות של רמת חן. הכל התחבר, נתנו פייט, היינו אגרסיביות וידענו לשמור על קור רוח גם כשההפרש הצטמק. זה היה ניצחון של אופי".

על פתיחת העונה הנהדרת של הקבוצה אמרה יצחקי: "אני לא חושבת שאנחנו צריכות לצאת בהצהרות עכשיו. אנחנו עם הפנים קדימה ומגיעות לכל משחק כדי לתת פייט ולא משנה מי עומדות מולנו. קיבלנו את קריסמה מחדש ואני שמחה על כך. היא עשתה משחק טוב מאוד".

ביום שני (19:00) תתארח רעננה אצל בני יהודה, שניצחה את הפועל פתח תקוה במחזור האחרון. שלושה ימים לאחר מכן תתמודד הקבוצה שוב נגד רמת חן, הפעם במסגרת גביע המדינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר