שניר שוקר. צילום הפועל רעננה
שניר שוקר. צילום הפועל רעננה

שוקר: "שמח שחזרתי להרכב אחרי תקופה ארוכה"

קפטן הפועל רעננה מוכן למשחק החשוב ביום ראשון מול אשדוד. קורצקי: "מצפה לנו משחק חשוב וקשה"

פורסם בתאריך: 24.11.17 12:32

אחרי פגרה של שלושה שבועות של פגרה, תחזור הפועל רעננה למאבקי התחתית של ליגת העל, כשתתארח ביום ראשון (19:00, אשדוד) אצל מ.ס אשדוד. "במהלך הפגרה התאמנו כמו שצריך", סיפר מנחם קורצקי. "עבדנו על פרמטרים שהיו חסרים לנו כדי להשיג את התוצאות, אני מקווה מאוד שנעשה את זה במשחק. צירפנו כמה שחקנים חדשים שאמנם עדיין לא בכושר אבל השתדלנו שיהיו כשירים למשחק, אנחנו מאמינים בשחקנים שהבאנו ובטוחים שיעזרו לנו בהמשך הדרך".

עוד הוסיף המאמן: "מצפה לנו משחק קשה וחשוב מול אשדוד שנמצאת פחות או יותר במצב שלנו, גם להם הייתה פתיחת עונה לא טובה, אבל הם קבוצה איכותית. אנחנו מכירים את היכולות שלהם, התכוננו כמו שצריך ליתרונות שיש להם בחלק הקדמי ואני מקווה שניישם את זה במשחק".

"הפגרה באה לנו בזמן מצוין", הודה הקפטן שניר שוקר. "בעקבותיה קיבלנו שלושה שבועות של עבודה עם המאמן וחיבור של השחקנים החדשים שהגיעו. בזמן שרוב הקבוצות יצאו לחופשות אנחנו המשכנו לעבוד קשה ולהכין את עצמנו למשחק נגד אשדוד וכרגע אנחנו מרגישים יותר בטחון ויותר מחוברים כקבוצה. האווירה אצלנו די טובה למרות המצב של הקבוצה וזה חשוב כמובן. באופן אישי אני שמח שחזרתי להרכב אחרי תקופה ארוכה, אני מרגיש טוב ובטוח שנצליח לצאת עם נקודות מהמשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר