אייל ברקוביץ'. צילום ניר קידר
אייל ברקוביץ'. צילום ניר קידר

מו"מ על מינוי אייל ברקוביץ' למנהל המקצועי בהפועל רעננה. רחמים שלום: אני מתנגד

בעירייה ובמועדון הבהירו כי מדובר רק בניהול מקצועי של הקבוצה הבוגרת ללא קשר למחלקת הנוער. רחמים שלום: "אני מתנגד לעסקה בכלל, אבל מתנגד נחרץ לגבי מחלקת הנוער"

פורסם בתאריך: 26.9.21 17:01

אחרי שדווח לאחרונה, כי שחקן העבר אייל ברקוביץ' עשוי לרכוש את הפועל רמת גן מהליגה הלאומית, נראה כי הוא החליט לשנות כיוון והיעד הבא של ברקו הוא בכלל הפועל רעננה, גם היא מהליגה הלאומית, שם הוא עשוי להתמנות למנהל מקצועי ואף להיות שותף בניהול מועדון הכדורגל מהשרון לצד אשר אלון. בקבוצה מדגישים כי לא מדובר במחלקת הנוער אלא בקבוצה הבוגרת בלבד. יצוין כי בנו של ברקוביץ, ליאור היה בסגל הפועל רעננה בעונה שעברה, ושוחרר כאשר ברקוביץ הצטרף לניהול הפועל פתח תקוה, מהלך שבעקבותיו ביקר ברקוביץ האב את התנהלות רעננה כלפי בנו. ברקוביץ האב צוטט באתר ONE כאומר בתגובה לשחרור בנו מרעננה: "אנשים רעים". יצוין כי הבן שחקן סגל העונה בפתח תקוה.

ברקוביץ' שימש בעבר כמנהל מקצועי (מנג'ר) בהפועל תל אביב ומכבי נתניה מליגת העל, הפועל ראשל״צ מהליגה הלאומית ולאחרונה בהפועל פתח תקוה שירדה תחת ניהולו לליגה א'. יש לציין כי לברקוביץ לא הייתה הצלחה מקצועית. בהמשך לפרסומים על מינויו הצפוי של ברקוביץ' בהפועל רעננה, דווח כי הוא צפוי לגייס ספונסרים בסכום של כחצי מיליון שקלים. לדברי גורמים בהפועל רעננה, לעסקה הנרקמת לא תהיה השפעה של מעמדו של מאמן הקבוצה אלירן חודדה.

 

מי שביקר את המהלך הוא המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, רחמים שלום, שאמר: "אני מתנגד לעסקה בכלל, אבל מתנגד נחרץ לגבי מחלקת הנוער, שהיא ברשות העירייה. זה יפגע במחלקת הנוער, שחקנים לא יעלו לבוגרים כמו שהיה במשך השנים, יביאו שחקני רכש על חשבון הנוער שגדל במחלקה הנפלאה שלנו וזה יהרוס הכל. אם אייל יקבל את הנוער – אתפטר!".

אשר אלון. צילום: עזרא לוי

אשר אלון. צילום: עזרא לוי

ממועדון הכדורגל הפועל רעננה נמסר: "בשלב זה קיים מו"מ עם אייל ברקוביץ' על תפקיד המנהל המקצועי בקבוצה, זה נכון רק לגבי קבוצת הבוגרים ואין קשר לקבוצת הנוער".
מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מבקשת להבהיר כי הפרסומים על רכישתו של אייל ברקוביץ כביכול שליטה על קבוצת הכדורגל הפועל רעננה, הינה ידיעה שקרית ללא כל אחיזה במציאות. בימים אלה מתנהל מו"מ בין הנהלת הפועל רעננה, אשר נמצאת בשליטת אשר אלון, לבין אייל ברקוביץ על ניהול מקצועי בלבד של קבוצת הבוגרים. אין קשר בין החוזה המתגבש עם אייל ברקוביץ, לקבוצת הנוער העירונית, הפועלת תחת חסות עיריית רעננה. כל הפרסומים האחרונים הינם מגמתיים, והופצו על ידי בעלי עניין.

אשר אלון, בעלי הפועל רעננה, סירב להגיב. נכון לכתיבת שורות אלה לא התקבלה תגובה מצדו של אייל ברקוביץ'.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תושבית

    די כבר !!!!!! ברקו מייצר אנרכייה. אופייני לעיריית רעננה הנוכחית :((((

  2. נאור

    אייל ברקוביץ נכשל בכל קבוצה שניהל,איני מבין מדוע מתלהבים ממנו,אולי שינהל קבוצה בליגה למקומות עבודה,שם אין לחץ ולא צריך שום תקציב,רק בקבוקי מים ובמבה אחרי המשחק.

  3. משה

    האופזיציה רוצה לבטל את כל המינויים של ראש העיר. אז רחמים כבר לא רלוונטי בכלל,והוא הצטרף לאופוזיציה הבנתי.

  4. רמת גני

    מר רחמים שלום שחקן עבר ותיק במדי מכבי רמת עמידר ועובד בעיריית רמת גן צודק מחלקת נוער צריכה תחת רשות מקומית בלבד.

  5. Ad

    לא מבין מדוע דנים כלל ברקוביץ כישלון ניהול לכל אורך הקרירה שלו, חוף מהשם ככדרגלן גדול בעבר אין כלום ושום דבר זה יביא נזק!

  6. רמת עמידר

    אין על רחמים שלום….צודק !!
    מה צריך את ברקוביץ…כל מקום שהיה השאיר שדה חרוך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר