קבוצת נערים ב של הפועל רעננה. צילום באדיבות קבוצת נערים ב של הפועל רעננה
קבוצת נערים ב של הפועל רעננה. צילום באדיבות קבוצת נערים ב של הפועל רעננה

נערים ב' הפועל רעננה: ווינריות, נתינה ועבודת צוות

קבוצת נערים ב' של הפועל רעננה זכתה בשבת באליפות המחוז הצפוני של הליגה הארצית, כשאת ההקפה המסורתית ביצעו השחקנים במשחק הבוגרים מול הפועל תל אביב

פורסם בתאריך: 24.5.17 19:49

"עם שריקת הסיום התחילו החגיגות. השמפניות נפתחו ומהיציע שטף את השחקנים מבול של קונפטי. כיף היה לראות את האושר על הפנים של החבר'ה ואצל המשפחות. התחושות הן של התרגשות ושל סיפוק". למונולוג הזה אחראי אלי עטואר, מאמן קבוצת נערים ב' בכדורגל של הפועל רעננה, שהוכתרה בשבת האחרונה לאלופת מחוז צפון של הליגה הארצית, לאחר 0:4 משכנע בדרבי אזורי על הפועל כפר סבא. "עלינו רגועים ומפוקסים, והתחלנו טוב את המשחק", מנתח המאמן, "למחצית כבר ירדנו ביתרון 0:3 שסגר למעשה את ההתמודדות. הניצחון הזה שיקף את העוצמה שיש לקבוצה שלנו".

במוצאי שבת כבר ערכה הקבוצה את הקפת האליפות המסורתית באיצטדיון בנתניה בהפסקת המחצית במשחקה של קבוצת הבוגרים של המועדון מול הפועל תל אביב. אגב, מעבר למסיבה שתיערך בסיום העונה, עובדים בקבוצה גם על הכנת חולצות אליפות רשמיות, שלא הוכנו טרם המשחק מול הפועל כפר סבא מחשש למנחוס.

בסגל כ־20 שחקנים, ילידי 2001-2002, שידעו להתגבר על סיפתח פושר (ניצחון אחד בארבעת מחזורי הפתיחה), לשנות כיוון ולתקוע יתד בצמרת הגבוהה. "במסגרת ההכנות לעונה, יצאנו למחנה אימון מרוכז בקיבוץ דורות שעשה את שלו, מקצועית וחברתית. כבר אז ראיתי שמשהו טוב קורה אצלנו ושעם הקבוצה הזו אפשר להגיע רחוק", מדגיש עטואר שמדריך את הקבוצה בשנה וחצי האחרונות, "תמיד האמנתי בחבר'ה ומה שהיה לי חשוב זה להטמיע אצלם זה את תחושת המסוגלות. בתחילת העונה, בטח אחרי התוצאות במשחקים הראשונים, אף אחד לא ספר אותנו, אבל תוך כד תנועה התייצבו והשתפרנו. עם התוצאות קשה להתווכח, משבוע לשבוע הוכחנו שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה".

לצד המאמן עטואר, כולל הצוות גם מאמן הכושר אבי אלטון, מאמן השוערים גיא סולומון, מאמן החלוצים רמי שנהב. עמי וזאנה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ועוזרו רפי יצחקי, גם הם תומכים ומלווים.

כנקודות ציון מרכזיות בדרך לתואר מסמנים בהפועל רעננה את שני משחקי התיקו מול הסגנית מכבי חיפה יהויכים, בהם חזרה הקבוצה מפיגור, ובמיוחד את הניצחון בקרב הצמרת בחודש פברואר 0:2 על בית"ר טוברוק. "במשחק חוץ מול יריבה חזקה החבר'ה הציגו עליונות ברורה", משחזר המאמן, "אם אני צריך לשים את האצבע על המאפיינים המרכזיים של הקבוצה, הרי שמדובר בווינריות, נתינה ועבודת צוות".

האתגר הבא צפוי בטורניר אלוף האלופים שייפתח בסוף השבוע ובו יתמודדו שלוש הראשונות במחוז צפון – הפועל רעננה, מכבי חיפה יהויכים ובית"ר טוברוק, מול שלוש הראשונות במחוז הדרומי – מכבי פתח תקוה, מכבי חיפה גולדשנפלד ומכבי תל אביב. "יש לנו קבוצה שלא נבהלת ולא נשברת", מבהיר עטואר, "גם מול הקבוצות הטובות ביותר נבוא לתת את המקסימום".

קולין גילון, מנהל הקבוצה, מבקש לשים את תשומת הלב גם על הצד החברתי. "הקבוצה הזו היא משפחה", הוא מספר, "יחידה אחת נטולת אגו. השחקנים הוותיקים ידעו לקלוט בצורה חלקה את המצטרפים החדשים ולהכניס אותם במהירות לעניינים, כשהחיבור והפרגון בין כולם בא לידי ביטוי גם על כר הדשא".

עטואר שיוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה, מסכם: "אני רוצה להודות לכל אנשי מחלקת הנוער ובראשם לעמי וזאנה, רפי יצחקי, רוני קידר, אלן קודרון והיועצת המנטלית נחמה גנן, שמייצרים מחלקה מקצועית ומתקדמת עם אופק, דרך וחזון. במחלקה הזו אפשר להוביל תהליכים בריאים, ואת התוצאות כולנו רואים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר