לנדוור צילום וסלולר (צילום: יח"צ)
לנדוור צילום וסלולר (צילום: יח"צ)

החיבור המושלם בין מומחיות בסלולר לבין עולם הצילום והפיתוח

הטלפון הנייד הפך מזמן לידידו הטוב ביותר של האדם, והתמונות שבו הן נכס יקר שלא ניתן לאמוד בכסף. כשהכרנו את 'לנדוור צילום וסלולר', הבנו שבחנות הזו תקבלו את כל מעטפת השירותים לטלפונים שלכם - לצד פיתוח תמונות, ומתנות שיישארו איתכם לנצח

פורסם בתאריך: 16.2.20 19:55

עדכון אחרון: 23.3.20 11:28

"הטלפון הנייד שלי 'מת'. אני מרגיש כאילו שסוף העולם הגיע". מזדהים? אם לא, כנראה שלשמחתכם לא חוויתם את זה על בשרכם. אבל אלה מביניכם שכן, בוודאי זוכרים את רגעי החרדה שבהם חלחלה ההבנה שכל התמונות, הזיכרונות והחוויות שצברו בשנים האחרונות – נעלמו כלא היו. "מגיעים אליי לחנות אנשים עם סיפורים קורעי לב", מספר שי לנדוור, שהקים בשנת 2013 את 'לנדוור מובייל' אשר לימים הפכה ל'לנדוור צילום וסלולר' (www.pic-cell.co.il).

"אנשים מתארים את התמונות האחרונות של הסבא שהיו בטלפון שלהם, או את תמונות מטקס סיום קורס קצינים של הבן, רגעים שלא ניתן לשחזר לעולם. כשהבנתי שיש לי את הידע, היכולת ובעיקר הרצון לעזור לאנשים לשמור על התוכן המצולם שטמון בניידים שלהם, החלטתי להרחיב את השירותים בחנות גם לטובת פיתוח תמונות מהסלולרי".

שי, שמעיד על עצמו כחובב מושבע של טכנולוגיה ומחשבים, הוא בוגר לימודי הנדסאי אלקטרוניקה במכללת 'רופין'. לפני כשבע שנים, לאחר שצבר ניסיון רב בעבודה בחברת סלולר מובילה, פתח את החנות שלו באבן יהודה. מאז ועד היום, החנות מציעה שירותי מכירה של טלפונים ניידים ואביזרים נלווים, לצד תיקוני מעבדה. בנוסף, שי שינו מפיץ מורשה של חברת פלאפון בעיר, מה שמאפשר רכישה של מכשירים, ולא פחות חשוב מזה – קווים וחבילות גלישה במחירים שאפילו חברת-האם לא תיתן לכם.

לעזור לאנשים לשמור על הסלולרי שלהם. שי לנדוור (צילום: לנדוור צילום וסלולר)

לעזור לאנשים לשמור על הסלולרי שלהם. שי לנדוור (צילום: לנדוור צילום וסלולר)

לפני כשנה וחצי גמלה בליבו ההחלטה לפתוח מחלקת צילום בחנות, והיום זו התשוקה שלו. "לא סתם אומרים שתמונה שווה אלף מילים", אומר שי בחיוך. "כשאנשים מקבלים לידיהם את התמונות שאנחנו מפתחים כאן, יש להם אור בעיניים וזה שווה הכל. כיום הטלפון הנייד הוא הרבה יותר ממכשיר שמדברים איתו עם אנשים. אצל רובנו הוא מתפקד לא מעט כמצלמה, אבל צריך לזכור מדי פעם לחלץ את התמונות ולהפוך אותן למשהו מוחשי, כזה שלא יאבד עם הזמן".

ב'לנדוור צילום וסלולר' משתמשים בטכנולוגיה משוכללת להדפסת התמונות ברזולוציה גבוהה ובצבעים חדים וברורים. בחנות הנגישו את היכולת לשלוח תמונות בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציית WhatApp, וכל זאת באיכות גבוהה מאוד שלא פוגמת בהן, כמו-גם להוריד אותן מהנייד בחנות או להעלות אותן לדיסק-און קי.

שי: "אנשים מודעים לכך שאין דבר שדומה לדפדוף באלבום תמונות במפגשים משפחתיים או סתם כשרוצים להיזכר 'איך היינו'. לתמונות יש ערך רגשי גבוה, הן מעוררות נוסטלגיה ומחַיות את הזיכרון. לאדם ממוצע יש אלפי תמונות בטלפון הנייד, רבות מהן מתעדות רגעים מיוחדים, ומוטב לפתח אותן מאשר לסמוך על המזל שהנייד לא ישבוק חיים לפתע".

לנדוור צילום וסלולר: מוצרים מיוחדים להדפסת תמונות למזכרת (צילום: יח"צ)

לנדוור צילום וסלולר: מוצרים מיוחדים להדפסת תמונות למזכרת (צילום: יח"צ)

ואם כבר זיכרונות, ב'לנדוור צילום וסלולר' תוכלו למצוא מוצרים ומתנות מיוחדים שעליהם ניתן להדפיס תמונות למזכרת, כגון: הדפסה איכותית על בלוק עץ, כריות, זכוכית, ספלים, סינרים למטבח, פד לעכבר, תיקים, קנבס, בגדי תינוקות, אבני בזלת, שעונים, פוסטרים ועוד מגוון רחב של פריטים המתעדכן כל הזמן.

אחד הפריטים המפתיעים הוא ללא ספק קופסת ההפתעות, שניתן לדמות אותה ל'בבושקה' של אלבומי התמונות. מדובר בקופסה שארבע הפאות שלה נפתחות ובכל פאה יש תמונה. במרכז הקופסה מסתתרת קופסה נוספת ששוב נפתחת לארבע, וכן הלאה עד שמגיעים לקופסה האחרונה שבה ניתן לשים מתנה קטנה.

"אנחנו לא חנות מתנות", מסביר שי. "אבל אנחנו יודעים לתת פתרונות מקיפים למי שרוצה לפתח תמונות ולשמור אותן באופן מיוחד או להעניק אותן במתנה ליקירים לו. המומחיות שלנו מורכבת ממתן פתרונות מקיפים לרכישה ותיקון של טלפונים ניידים, לצד צילום, פיתוח תמונות וצילום תמונות פספורט, וגם ניתן לרכוש ולתקן אצלנו מחשבים וגיימינג".

לנדוור צילום וסלולר: צעירים, משפחות - וסיפורים מרגשים (צילום: יח"צ)

לנדוור צילום וסלולר: צעירים, משפחות – וסיפורים מרגשים (צילום: יח"צ)

בנוסף, בעקבות הטרנד החדש של אפליקציית 'טיק-טוק', ניתן לרכוש בחנות חצובות, מיקרופונים לדש החולצה, ומגוון מוצרים נלווים שבעזרתם ניתן להקליט בסלולר סרטונים באיכות גבוהה במיוחד ולהעלותם לרשת.

בין הלקוחות הרבים של 'לנדוור צילום וסלולר' יש לא מעט חבר'ה צעירים, משפחות עם ילדים המגיעים גם מנתניה, פרדסיה, קדימה, צורן ותל מונד, אך גם בלוגרים שהטלפון הנייד שלהם הוא כלי עבודה חיוני עבורם לצילום תמונות יפות שמלוות את הבלוגים שלהם.

בזכות מחלקת הצילום, נחשף שי ללא מעט סיפורים מרגשים של אנשים שלתמונות שלהם יש ערך מיוחד עבורם. כך, למשל, הוא מספר על לקוח שהגיע עם תמונה של סבא שלו שצולמה בימי מלחמת העולם השנייה: "הצילום היה קרוע ופגעי הזמן ניכרו בו היטב. בעזרת עבודת פוטושופ ממוקדת, הצלחנו לשחזר את התמונה ולשוות לה מראה ברור וחד. סרקנו את התמונה והדפסנו אותה מחדש באיכות מעולה. הדמעות בעיניו של הלקוח, שבאחת חזר לילדותו, היו שוות הכל".

לנדוור מובייל

כתובת: המייסדים 41, קניון אבן יהודה

טלפון: 077-3243831

למעבר לאתר: www.pic-cell.co.il

למעבר לדף הפייסבוק: www.facebook.com/landvermobile

לרכישת מתנה שתישאר לנצח, שלחו הודעת WhatApp למספר 055-9595000


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר