רונית וינטראוב
רונית וינטראוב

שוב סערה פוליטית: מרצ תצביע לאיתן גינזבורג ולא לצבי נדב

גורמים במועצה אומרים היום שוינטראוב בנתה הסכם יחד עם חברי סיעת מרצ לפיו הם יצביעו לאיתן גינזבורג לתפקיד ראש העיר הזמני, ולא לחבר מטעמם צבי נדב. "חברי מרצ כועסים עליה שהיא מכשילה חבר מהסיעה שלה"

פורסם בתאריך: 8.3.18 18:06

כפי שפרסמנו כאן אתמול, בימים האחרונים מתרחשת סערה בזירת הפוליטיקה המקומית, וכעת גורמים במועצה מספרים לצומת השרון כי רונית וינטראוב וסיעת מרצ, מתכננים להצביע לאיתן גינזבורג לתפקיד ראש העירייה הזמני עד לבחירות, ולא לחבר הסיעה שלהם, צבי נדב, אותו ניסו חלק מחברי המועצה להריץ לתפקיד.

לפי אותם גורמים, וינטראוב וגינזבורג בנו את ההסכם הזה בגלל שחברי הסיעה הדתית, אלי אלוש וחיים גולדמן, ביקשו מצבי נדב לחתום על מסמך בו הוא מבטיח לא לשנות את הסטטוס קוו ברעננה בזמן כהונתו.

"מרצ לא מוכנה לחתום על מסמך התחייבות לשמירת הסטטוס קוו בזמן כהונתו של נדב", אומרים גורמים במועצה, "רונית וינטראוב החליטה ללכת על מתווה כנגד חבר מועצה מסיעתה שיש לו כבר רוב של 10 קולות, חיים ברוידא, ניר קריסטל, אביחי ארביב, אלי אלוש וחיים גולדמן ועוד חמישה קולות מסיעת מרצ, והחליטה לתמוך באיתן גינזבורג. זה קצת תמוה שוינטראוב לא מציעה את עצמה בתור מחליפה ומגישה את גינזבורג על מגש. חברי סיעת מרצ כועסים עליה שהייתה כאן הזדמנות לחבר מהסיעה להיבחר ורונית מכשילה אותו".

אם וינטראוב וחברי סיעת מרצ אכן תודיע על תמיכתה בגינזבורג הוא יצליח להקים קואליציה ולהיבחר למחליף של בילסקי ברוב של 13 קולות. שישה קולות מהסיעה שלו, חמישה מסיעת מרצ, וקולותיהם של דרורה כהן ומייש איזקסון מהרשימה הדתית המאוחדת.

איתן גינזבורג

איתן גינזבורג

מרונית וינטראוב נמסר: "אנחנו מבטיחים להודיע מהי עמדתנו בקרוב בצורה מנוסחת וברורה. כל מידע אחר הוא מניפולציה של בעלי עניין לצערנו. אנו סיעה שמצביעה כקול אחד, מחליטה יחד ואיתנה בדעותיה".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר