צילומים shsha prilutsky
צילומים shsha prilutsky

חתונה מיוחדת: קבלו את הטרנדים הכי חמים בעולם החתונות

העציץ, הסלפי סטיק, המנות הקטנות, הרחבה, הכפכפים והעוגה. בעזרת שתי מפיקות אירועים מעודכנות אספנו את עשרת הטרנדים הכי לוהטים השנה לפני החופה, בחופה ואחריה

פורסם בתאריך: 2.8.18 13:18

"כיאה לימינו שכולם מאוד מרוכזים בעצמם, כך גם בני הזוג מרוכזים בנוחיות ובמה שהם רוצים ובאיך תראה החתונה באינסטגרם וזה משפיע על כל מרכיבי החתונה”, אומרת עופרי נתן מפיקה ומעצבת אירועים.
“הזוג כיום רק רוצה לפנק את האורחים כמה שרק אפשר ולהגיש לו אירוע חווייתי, מקורי, מלא הפתעות ושטיקים וברמה הכי גבוהה שיש”, אומרת דניאלה זגנרייך מפיקת אירועי בוטיק.

בדיוק כמו שקיימים טרנדים באופנה בה כל שנה הכל משתנה ומתפתח, ככה זה גם בעולם החתונות שמציב רף חדש ומחודש בכל שנה מחדש. בכל שנה, עולם החתונות מתקיף את הזוג הטרי בחידושים עדכניים ואופנתיים שנוגעים כמעט לכל נדבך אפשרי שקשור לחתונה – ממראה הכלה, התסרוקת, השמלה והנעליים שהיא נועלת, עיצוב השולחן והשטיקים הקטנים של האורחים ועד לבחירת האולם וסוג החתונה, הכל חייב להיות מותאם לסטייל ולטרנדיות של השנה וגם לאפליקציה העכשווית. אז כדי להקל את מלאכת התחקיר הטרנדי שלכם, ריכזנו עבורכם בשיתוף עם שתי מפיקות חתונות, עשרה טרנדים דומיננטיים.

עופרי נתן בת ה-30 היא בעלת חברת “עופרי הפקות”, תושבת כפר סבא ואמא לשניים (שנה, שמונה ימים) מפיקה ומעצבת אירועים מזה 8 שנים שבחרה בתחום כדי ליצור יש מאין ולברוא עולם לדבריה. דניאלה זגנרייך בת ה-47 היא אמא לשלושה, תושבת הרצליה, מפיקת אירועי יוקרה מזה חמש שנים שהפיקה חתונות של ידוענים רבים כמו בר רפאלי ואייל גולן. לחברה שלה קוראים ‘עדן ודניאלה זגנרייך’.
"בזכות זה שאני אדריכלית במקצועי עם ניסיון של 20 שנה אני שמה לב לפרטים הקטנים ביותר בהפקת אירוע חתונה מרמת המפית שעל השולחן, והתאורה של החופה ועד לשמלה של הכלה שצריכה להתאים לאירוע", אומרת דניאלה.

העציץ והנר
למרכז השולחן יש חשיבות רבה באווירה הכללית של האירוע ולכן הוא מעורר דיון רב בין בני הזוג, דיון שלרוב ננטש על ידי החתן המשועמם שלא ממש ברור לו מה ההבדל בין גוון שמנת ולבן. אם בעבר במרכז השולחן היה מונח לו ברוע לב אגרטל ענק של פרחים שהסתיר לכם מחצית מיושבי השולחן ואף יותר חשוב מכך, את מנות האוכל שהוגשו אי שם בחצי האחר, כיום יש העדפה למשהו פרקטי ונמוך. “יש ביקוש היום לנר גבוה ודק במרכז השולחן או פמוטים שקופים, עציץ נמוך מאוד הולך כעת בחתונות, קערה עם נרות צפים, והעיקר שמרכז השולחן לא יסתיר את יושביו”, אומרת עופרי. “אנחנו רוצים לראות מי יושב מולנו ובעיקר מה האוכל המוגש בכל חלקי השולחן. העיצוב יהיה פחות בומבסטי וצעקני אלא יותר פרקטי בניגוד לעיצוב של פעם שמרוב שהסתיר לכולם את הכל, אז האורחים היו מורידים אותו לרצפה או מזיזים הצידה. היום צולחים אירוע שלם עם עיצוב מכובד כשהקישוט המרכזי נשאר שם עד הסוף ובכבוד”.

הסלפי סטיק
כולם אוהבים לצאת מהחתונה שלכם עם מזכרת מגניבה ומקורית ככל שניתן, אבל, גם פרקטית ורגשית. אז אמנם עדיין קיימים המשקפיים המנצנצים של פעם, כובעים בצבעים שונים, וגם רעשנים אבל הם לקראת פרישה לגמלאות. הטרנד של השנה הוא לא פחות ולא יותר ממוטות סלפי. כן, שמעתם טוב, ויש כאלה ב־15 שקלים ליחידה. מפזרים אותם במרכז השולחן כמספר יושביו וככה כולם מתעדים לכם את האירוע, בחינם, בכיף שלהם, וגם מקבלים מתנה שעושה טוב בלב. “בהמון חתונות מבקשים ממני מקלות סלפי במרכז השולחן פשוט כי זה עכשווי ומתאים לעידן שלנו. ככה האורחים מצלמים את עצמם, את המתחתנים מכל זווית אפשרית והחתונה מתועדת בכל מיני סיטואציות וכלום לא מתפספס. את הצילומים מעלים להאשטאג של החתונה והאורחים מתבקשים לתייג עצמם, זה נחשב להכי cool שיש”, אומרת עופרי.

הפרחים והזרעים
בגלל שמדובר בטיסה ארוכה אתם חייבים לפנק את הנוסעים שלכם לאורך כל האירוע, ויש מגוון של ספקי שירות שיתנו לכם כל מה שתבקשו. מקיר שלם שתלויים עליו דונטס צבעוניים וכל אחד יכול לאכול כמה שבא לו, בלונים בעיצובים מדהימים שחדרו לאחרונה לחתונות, אבל גולת הכותרת של השנה היא שזירת פרחים. תכשיטים, מסרקיות, צמידים, סיכות לשיער, זרים תואמים לאורח ואורחת רומנטיים, כל מה שרק חלמתם לעשות מפרחים – קיים. וניתן גם לחלק מתנת פרחים ביציאה – שקיק זרעים כסמבול לזרעי האהבה של האורח או כל סימבול אחר שתחליטו להלביש על זה. וכמובן שטרנד הפרחים חדר גם לחתן כלה, הפרחים שהשתלטו על דש הבגד של החתן, צמידי פרחים יחודיים לחברות הכי טובות של הכלה ועוד.

הבועות והעוגה
אז תשכחו ממכונת העשן שניפחה לכם את הריאות ברגע שרחבת הריקודים התמלאה. הטרנד היום הוא בועות סבון, איש יקר מטעם ההפקה מסתובב ומפזר בועות שהופכות את כל האירוע לציורי ולא מחניק. השימוש בתאורה עמוסת צבעים שמתחלפים לאורך כל האירוע פסה-קומפוזה, היום מעדיפים תאורה אחידה נקייה כדי שתראה איזה אוכל יש לך בצלחת. עופרי אומרת: “הטרנד היום הוא מראה נקי ואלגנטי. אם פעם היו עושים תאורה בצבעים שונים לכל שלב בחתונה, תאורה מסוימת לקבלת פנים, לחופה, לאוכל תאורה אחרת הכיוון היום הוא תאורה טבעית כדי שיראו את האורחים וכדי שהם יראו מה יש להם בצלחת. בנוסף לכך נכנסו חזק לעיצוב האולם בלוני לד שתמיד נראים מרשימים באירוע, קונפטי חזר לאופנה באופן לא ממש ברור כשזוגות רבים אף יכינו את הקונפטי בעצמם ולרווחת כולם מכונות העשן יצאו מהאופנה ופינו מקומן לבועות הסבון הציוריות. “שטיק נוסף שחזר לאופנה השנה היא עוגת החתן כלה הגרנדיוזית שלוקחת חלק בטקס ויש גם כאלה של חמש קומות שהפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב האולם”, מספרת דניאלה.

הכפכפים והשושבינות
כלה מעולם מלא הייתה קלילה כמו בטרנד של היום – להראות יפה במראה מרושל, קליל ונוח. אם פעם היה שיער אסוף נוסח מבקרת המדינה דאז, החלפת שמלה באמצע האירוע לפחות פעם אחת, שמלה צמודה מדי ולא נוחה, הדברים השתנו. “הכלות של היום רוצות שיהיה כיף ונוח ולא לחשוב כל שניה מה שלום השמלה המפונפנת שלי”, אומרת עופרי. “לכן הן יעדיפו שמלה נוחה שתישאר עליהן כל האירוע גם לריקודים. בכלל, השאיפה היום היא להתארגנות של גג שעה וחצי, לא כמו הכלות של פעם שלקח חצי יום להכין אותן. היום זה כבר לא מתאים. צריך מראה זורם, קליל, שיאפשר לכלה ליהנות באירוע כי בסופו של יום באת כדי ליהנות ולקרוע את הרחבה בלי לסיים את הערב עם יבלות”, מסבירה עופרי.
"היום הכלה דואגת להיפטר כמה שיותר מהר מנעלי העקב ולעבור לנעל שטוחה ובחתונות רבות גובר הטרנד של חלוקת כפכפים לאורחים כדי שכולם ירגישו הכי בנוח שיש”, אומרת דניאלה. “והשנה יש תופעה שגם השושבינות, החברות הכי טובות של הכלה מתלבשות אותו הדבר, ממש כמו באמריקה".

הרחבה וה־די.ג’י
שתי המפיקות מספרות שריקודים תמיד היו במוקד, אבל השנה לקחו את זה עוד צעד קדימה. זה משפיע על הבחירה של האולם ועל כל ההיערכות. כיום יעדיפו שתהיה במה מכובדת ל־די.ג’י, שרחבת הריקודים תהיה כמה שיותר גדולה וחשוב לא פחות שיהיה בתוכה בר ואם לא ממש בתוכה אז במרחק יריקה. “זוגות רבים השנה לוקחים את רחבת הריקודים כשיקול מרכזי בבחירת המקום כי ריקודים זה הדבר הכי חשוב בחתונה, הכי מגבש, משמח מקפיץ ולכן הוא חייב להיות מרכזי באולם”, אומרת עופרי. “בהתאם לחשיבות הריקודים כך גם השתנו מקומות הישיבה. כיום יש סדר ברור כשהצעירים יושבים קרוב לרחבה, אחר כך משפחה, חברים של משפחה יושבים הכי רחוק, קרוב ליציאה ולשרותים ורחוק מהבר”.

הלוקיישן והקמפינג
אם בעבר בני הזוג לקחו בחשבון את דרישות ההורים ללוקיישן של החתונה, שיהיה נוח וממוזג, אז כיום הם לא, ממש לא. הזוג חושב ומתחשב רק בצרכים שלו, בוחר את המקום שהרעיד לו את הלב כשכיום יותר ויותר זוגות מעדיפים חתונת טבע, חתונה בסגנון טבעי ויש יותר ויותר דרישה לאירועים בטבע. חתונות ביער, במטע, במצדה, בחצר של מישו כבר הפכו לשם דבר השנה. “חלק גדול מהאנשים רוצים השנה להתחתן בטבע או לכל הפחות בחוץ גם אם זה לא ממש הולם את האופי שלהם או את רצון ההורים ובטח שלא מתחשבים באורחים”, אומרת עופרי. "זוגות יחפשו את הלוקיישן הכי ייחודי ולא צפוי, הכי טבעי, ויש גם עליה בטרנד חתונות הקמפינג, חתונות שמחייבות לינה כמו למשל החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה, בגלל שזה מגבש את החברה ומעצים את החוויה".
"הטרנד של שילוב הטבע באירוע כבש גם את אולמות האירועים שהבינו שהם חייבים גינה לחופה ואחר כך כניסה פנימה לאוכל”, אומרת דניאלה. “בכללי, בני הזוג יעשו הכל כדי להפתיע את האורחים גם אם זה כולל חתונה של 150 איש במלדיביים, חתונה על גג מלון בתל אביב, ויש גם מגמת עליה של חתונות בבית הפרטי של בני הזוג במקרים שיש גינה גדולה".

 

מנות קטנות ומרשימות
תגידו יפה שלום לצלחות המלאות והגדושות ולמוקפץ השמנוני כי היום הכל בא במנות קטנות, פלצניות ומפתות כשאת הזירה כבש השנה הפינגר פוד – מאכלים מגוונים ומרשימים שבאים במנות קטנות ופותחים את התיאבון. “השנה יותר ויותר לקוחות רוצים שהאוכל ילווה את כל האירוע ולפנק כמה שיותר את האורחים שלהם כשמגמה היא ללכת לפינגר פוד, מנות קטנות שמסתובבות בין האורחים”, מסבירה דניאלה. “המנות עצמן מתאימות לכלל האורחים, יש גם בשר, צמחוני, טבעוני וכמובן שהן צריכות להיות כמה שיותר בריאות. היום כבר לא רוצים להאביס ואין מסה של אוכל אלא מינימליזם ברמה. וגם המנה המרכזית שינתה פניה השנה כי כבר לא בא לנו שהיא תראה כמו ארוחת שישי של תפוחי אדמה, אורז, בשר, היום זה יותר סטייקים ותוספות מגוונות ומקוריות”.

חופה צבעונית ודרמטית
באחרונה החופה עברה שינוי תדמיתי והיא כבר לא חייבת להיות לבנה עם דנטלים ושיפון שנוזל ממנה לעייפה. היא תעדיף להיות צבעונית, מקורית ומתאימה לאופי הזוג המאושר. “בשנתיים האחרונות הזוגות פחות רוצים את החופה הלבנה הכבדה ומלאת הבד עם עציצי חרס גדולים”, אומרת דניאלה. “היום החופה משקפת את בני הזוג ומתווספת להפתעות של הערב, כשהמגמה היא להפתיע את הקהל, כמו למשל בני זוג שכיבו את כל האורות ורק החופה הייתה מוארת בזמן הכניסה, מה שנתן אלמנט דרמטי ומפתיע". 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר