עומר עיקו ז"ל, מתוך הפייסבוק של איגוד הכדוריד
עומר עיקו ז"ל, מתוך הפייסבוק של איגוד הכדוריד

טרגדיה גדולה: נפטר עומר עיקו בן ה-22 שהתמוטט במשחק האליפות

הלם וכאב גדול: עומר עיקו, שחקן בעבר ופעיל בולט במועדון בני הרצליה התמוטט לפני כשבועיים במשחק אליפות של בנות המועדון ואתמול נפטר: "היה כולו אהבה, נתינה ומסירות"

פורסם בתאריך: 30.4.24 11:14

אבל בהרצליה ובשרון ובמיוחד במועדון הכדוריד בני הרצליה: עומר עיקו ז"ל, פעיל בולט במועדון, נפטר אתמול (שני) לאחר שהתמוטט לפני כשבועיים בסיום משחק האליפות של קבוצת הנשים של המועדון ומאז אושפז במצב קשה. אתמול, כאמור, קיבלו בני המשפחה את הבשורה הנוראית מכל על מותו של עומר שהותיר אחריו את הוריו ואחיו הצעיר ממנו. הלווייתו תתקיים היום (שלישי) בשעה 15:30 בבית העלמין החדש בהרצליה.

עומר, בן 22 וחצי במותו, התמוטט בסיום משחק הניצחון של בנות הרצליה שהתקיים ב- 19 באפריל באולם "בית צחי" בחט"ב זאב על מכבי ארזים ר"ג, ניצחון שהעניק לקבוצת הנשים את תואר האליפות ה-11 בתולדותיה. בעקבות התמוטטותו וניסיונות ההחייאה בו, הוחלט שלא לקיים את טקס הנפת צלחת האליפות לאחר המשחק.

עומר שיחק כדוריד בצעירותו כשוער במחלקת הנוער של בני הרצליה ובהמשך שימש כמנהל לוגיסטי במועדון הכדוריד. בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "מועדון כדוריד בני הרצליה אבל, מרכין ראשו ומשתתף בצער המשפחה עם פטירת איש יקר למועדון עומר עיקו ז"ל. מן השמיים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד". בהודעה שפרסם אתמול איגוד הכדוריד נכתב: "משפחת הכדוריד הישראלי אבלה ומרכינה ראש – עומר עיקו ז"ל, פעיל מועדון הכדוריד של בני הרצליה, שלקה בליבו עם סיום משחק גמר פלייאוף אליפות הנשים בין בנות הרצליה למכבי הארזים רמת גן – הלך לעולמו בטרם עת. עומר, בן 22 וחצי במותו, דמות אהובה ויקרה בענף, גדל במחלקת הנוער של הרצליה בה שיחק כשוער, ובהמשך שימש כמנהל לוגיסטי מסור במועדון. הוא תרם רבות בקבוצות הגברים, הנשים ובמחלקת הנוער, וזכה להערכה. מאז האירוע הטרגי, בו הוא פונה במצב קשה לבית החולים, נשאנו תפילות לבשורות טובות להחלמתו. לדאבוננו – מצבו לא השתפר והיום התבשרנו על מותו. אנו נזכור אותך עומר עם החיוך, הנתינה, הצניעות, הנימוס והאדיבות, ואהבת הזולת. יהי זכרך ברוך".

עומר למד בבית הספר היסודי ויצמן, בחטיבת הביניים הנגיד ובתיכון חדש. בספר המחזור של בית הספר היסודי נכתב עליו: ”אדיב, צנוע ובכיתה מאוד רגוע. מצליח במבחנים זה ברור וידוע זוכה להערכה אצל מלכה והמורים. זהו עומר חברנו האהוב והמקסים, ילד נשמה חבב ומדהים". בספר המחזור של השכבה שלו בחט"ב הנגיד נכתב על עומר: "מצחיק, טוב לב ונאמן, מדבר הרבה, בעתיד שחקן כדוריד מצטיין".

הדר ואן קולא, המצלמת עבור איגוד הכדוריד, כתבה בפוסט לזכרו: "עומר יקר, בחור אהוב, צנוע ותמיד מסביר פנים. כולך אהבה, נתינה ומסירות על זאת יעיד אדם שזכה להכירך בענף הכדוריד. תודה על הכל ובעיקר על החיוך והפנים המאירות, תחסר מעבר למילים. אזכור אותך תמיד. יהי זכרו ברוך. תנחומיי הכנים למשפחתו".

מתן פינקר, שופט כדוריד, כתב: "בתור שופטים יש לנו ממשק לא קטן עם אנשי המשק והלוגיסטיקה באולמות השונים. עומר הוא הפנים של האולם בהרצליה. תמיד נמצא שם כדי העניק כל מה שצריך, לשאול אם הכל בסדר ואפילו לתפעל את לוח התוצאות במשחקים ילדים. אבדה קשה למשפחת הכדוריד. בחור זהב. יהי זכרו ברוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר