אולמות אירועים מומלצים באזור השרון

מחפשים אחר אולמות אירועים מומלצים באזור השרון? הכירו את המקומות השווים שמשלבים בין אווירה טובה, מקום חם ויצירתיות שופעת

פורסם בתאריך: 26.7.18 11:19

קסיופיאה על הים

קסיופיאה מרינה הרצליה פיתוח

קסיופיאה מרינה הרצליה פיתוח

קסיופיאה נחשבת מובילה בתחום האירועים לאורך השנים. המקום משקיף לנוף המרינה ולים וקהל המתחתנים שלנו נהנה מחופות מתחת לכיפת השמים כמעט לאורך כל השנה.

על המקום: אולם האירועים קסיופיאה, המוקם על נוף המרינה, פועל מזה 12 שנה והוקם מתוך אהבה לתרבות האירוח, גינוני השולחן והמקצועיות חסרת הפשרות "קסיופיאה נחשבת מובילה בתחום האירועים לאורך השנים" מסביר הבעלים אייל אוריאלי "המקום משקיף לנוף המרינה ולים וקהל המתחתנים שלנו נהנה מחופות מתחת לכיפת השמים כמעט לאורך כל השנה"

מי בעסק: העסק נמצא בבעלות משפחתית של יהודה ואייל אוריאלי, אשר מגיעים מתחום האירועים וניהול אולמות "יחד איתנו צוות עובדים שלם" מסביר אייל "הרכבנו צוות מקצועי של ניהול אירוע ומנהלי מכירות, אשר כולם הגיעו מהתחום, מדובר באנשים וותיקים מאוד ומקצועיים" הוא מסביר "המקצועיות מתבטאת גם בכך שאנחנו משמשים כמפיקים ללקוחות שלנו ותופרים להם את האירוע כמו חליפה. דואגים להם לכל חבילת ההפקה מאלף ועד תו, מתאימים לכל לקוח את הספקים המתאימים לו על פי הצורך שלהם" הוא אומר ומציין שהם מקיימים אירועים פרטים אשר כוללים חתונות, בר מצוות ובריתות וכן אירועים עסקיים וכנסים.
אירועים עסקיים. כאמור, במקום מקיימים אירועים עסקיים קטנים וגדולים כאחד, ימי עיון וגיבוש, השקת מותג ועוד "אנחנו מאוד מוכרים בקרב חברות ההפקה ובתי העסק ועושים אירועים מאוד מגוונים, יום אחד אנחנו עושים אירוע של מצגות ולמחרת לא ניתן לזהות את האולם לרגל אירוע השקת מוצר"

העיצוב: חלל קסיופיאה, תוכנן בצורה מיטבית כך שהאולם מחולק לשני מפלסים (הפרדה של שתי מדרגות בלבד) כאשר הוצבה במקום מערכת סטריאו סראונד דו-מפלסית כך שהאורחים יוכלו ליהנות מהקולינריה מבלי צורך לצעוק או לצאת החוצה בכדי לדבר איש עם רעהו. עוד במקום, מערכת תאורה ממוחשבת המופעלת על-ידי איש תאורה מקצועי אשר מתאים אותה לכל לקוח ולקוח לפי האווירה בה הוא רוצה לארח את אורחיו.
על השולחן: במקום סגנון הגשה ייחודי שמפנק את האורחים לאורך כל הערב בבשרים ישירות מהגריל. הבשרים במקום מיושנים ומשובחים וההגשה הן על ברושט והן על פלאנצ'ה "אחד הדברים הייחודים שלנו מעבר למיקום וללוקיישן זה התפריט הדרום אמריקאי שלנו שהוא גולת הכותרת של המקום" מסביר אייל "אנחנו עובדים בשיטת גריל מקצועי שמסתובב בצליה איטית מתחילת האירוע ויש לנו תורה שלמה לגבי הבשר, מרגע רכישתו, העישון ועד שזה מגיע ללקוח. מדובר בחוויה דרום אמריקאית אמיתית ללקוחות שלנו" הוא אומר ומציין שהחוויה היא לכל אירוע, החל מהחתונות ועד בר מצוות, בריתות ועוד "וכמובן אנחנו נותנים מענה לכל הלקוחות שלנו ויש לנו גם מנת צמחוניות ואנחנו מעודכנים בטרנדים האחרונים"

קשר עם הלקוחות: "הקשר שלנו עם הלקוחות נוצר מהרגע הראשון והוא לאורך שנים. אנחנו שומרים איתם על קשר הדוק ואחרי החתונה, הם מקיימים במקום את אירוע הברית או הבריתה והבר מצווה לילדים וזה ברמת טלפון שנסגור להם את התאריך וכמובן הקשר עם חברות ההפקות, שאנחנו עבורם בית חם ושני לכל הכנסים. "
מיקום. המקום נוח ונגיש, קרוב לכביש החוף ומאפשר לאורחים גישה נוחה מצפון ומדרום. במקום חניון חינמי עבור האורחים שמגיעים ברכבים, למעט ימי שישי.

השונית 2, מרינה הרצליה פיתוח טל. 09-9517000
קישור לאתר
פייסבוק: קסיופיאה – Cassiopeia


גן הפקאן | ארבע עונות לאהבה קיבוץ רמת הכובש

גן הפקאן

גן הפקאן

חתן יש, כלה גם יש, כבוד הרב הסכים לחתן אתכם ואפילו החליפה והשמלה ממתינים לתורם על קולב בארון. מה שעוד נותר לסגור לאחר אינספור שיטוטים וחיפושים, הוא המקום.

המקום המיוחד זה שייחרט בליבותיהם של בני הזוג, של משפחותיהם ואורחיהם. גני אירועים יש הרבה וקשה לבחור, אבל מקום אחד, המשלב הרמוניה של חורשת פקאנים עם גן טרופי, אולם מקורה וקסם של קיבוץ בלב השרון – יש רק אחד.

גן הפקאן בקיבוץ רמת הכובש, קרוב לכפר סבא ורעננה, הוא גן טרופי פתוח, הכולל מבנה עץ המוקף זכוכיות, שמכניסות את הצמחייה הפורחת פנימה כאילו היה ההמשך הטבעי של האולם.
שנות הוותק והניסיון העשיר של צוות הגן עוד מיומו הראשון מושכים אליו זוגות מכל הארץ. צמחייה עשירה ומטופחת, חורשת עצי פקאן, מדשאות ובריכה עם גשר עילי משרים אווירה מושלמת לבני הזוג להחליט כי כאן, במקום הזה, יתחייבו זה לזה לעד ולא משנה באיזו עונה מדובר. יש "ארבע עונות לאהבה", מאמינים בגן הפקאן, ויודעים להיערך לכל גודל קהל ובכל מזג אוויר.

צוות צעיר ותוסס מקבל את פני הזוג ואורחיהם, ועומד לרשותם עם יחס אישי וליווי צמוד, החל מההתלבטות הראשונה, דרך ליווי של מנהלת האירוע בזמן האירוע ועד השעות הקטנות של הלילה עם לכתם של אחרוני האורחים. מעצבת הבית של הגן דואגת לנראות העדכנית של האירוע, וכל בקשה של בני הזוג מאירועים המותאמים לחגים ועד אירוע בנוסח אבירים נופלת על אוזניים קשובות ומתקבלת כחלום שעומד להתממש ולהפוך למציאות.
לצד העיצוב הלא מתפשר עומדות לרשות האורחים מערכות תאורה ממוחשבות, מערכת הגברה מתקדמת, מסך לדים, פינות ישיבה מעוצבות, גישה נוחה ולא פחות חשוב – צוות קולינרי מקצועי בניצוחו של השף יאיר חלפון, שמתרכז באירוע באופן בלעדי החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לסיומו. הבחירות הקולינריות שניתנות לזוגות מגוונות: החל מאוכל אסיאתי, מוקפץ או נגיעות פיקנטיות של דג מרוקאי ועד אסאדו בשרי ואוכל ישראלי. השף וצוותו יכוונו למה שנכון, עונתי ועדכני כדי למקסם את החוויה עבור כל המשתתפים והטועמים. גם בר המשקאות נכלל במחיר המנה, שנחשב להוגן ושווה את תמורתו. "כדי לספק לבני הזוג את החוויה המלאה, עד הפרט האחרון, אנחנו אחראים על המוצר מתחילתו ועד סופו", אומרים בגן האירועים, שמצליח לספר סיפור אהבה אחר בכל פעם מחדש.

גן הפקאן קיבוץ רמת הכובש, טל: 09-7474447 
קישור לאתר
קישור לפייסבוק


 

כל שירה והשמחה שלה | שירת הפארק

שירת הפארק

שירת הפארק

אם אתה נכנס לעבודה שאתה לא אוהב, תעזוב מישהו אחר יקח את העבודה הזאת ויעשה ממנה קריירה  ייעצה לי שמחה מניר-טל כששאלתי אותה על פרויקט חדש שהוצג בפני

אני לא מסכים לפרסם כל עסק בכפר סבא והסביבה כי אני לא אוהב לעבוד לחינם, ולכן אחת הסיבות שבחרתי לפרסם את שירת הפארק הוא הקסם, החום והביטחון שהרגשתי כשרק פסעתי אל תוך ממלכת השמחות של שמחה.
תוך היכרות קצרה איתה, נשביתי, האמנתי, התרגשתי. אני בטוח שרק מי שמכיר, מבין אותי, כי נראה שהאישה הזאת היא הגרסה הנשית של אורי גלר. היא פשוט יודעת להעביר בך אנרגיות. שמחה מניר-טל 57 , עשתה קריירה ארוכה בתחום השירות. החלה לעבוד כרכזת גיוס בחברת כח האדם מנפאואר, ולאחר כ22- שנים, כאשר שימשה כסמנכ״לית תפעול בחברת manpower care כמעט והגיעה לצמרת הארגון. חוסר מזל וגורמים נוספים לדבריה מנעו ממנה להגשים את חלומה להפוך למנכ"ל. היא מספרת שעזבה את הארגון כשתחושות של פספוס ואכזבה ליוו אותה. אבל… מסתבר שאכן הכל לטובה, כשהפסיקה לעבוד מסביב לשעון, והלחץ שאפיין את חייה המהירים ירד, הצליחה להיכנס להריון בגיל מתקדם ( 46) וילדה תאומים שהיום בני 10 וחצי. שמחה דואגת לציין בפני שזהו מפעל החיים האמיתי שלה עליו לא ויתרה נגד כל הסיכויים. לאחר מספר שנים כשכירה ומשילדיה גדלו, החליטה בתושייה לחבור לאחיה אלי ומשה, יזמים מתחום המזון, במטרה לשלב את עוצמות האחים לבית משפחת מניר: אומנות השירות שלה עם הנדסת הטעמים של אחיה. שיתוף פעולה זה הוליד את אולם האירועים בשרון, "שירת הפארק" שנפתח בשנת 2011 וחוגג השבוע את הכנסת האורח מספר ה 150- אלף שלו.

שמחה מה את מרגישה כלפי שירת הפארק? ״מקום עבודתי האהוב, הבייבי שלי. מושקעת בו הרבה אהבה נשמה, כבוד. שלמעשה זה כל הסוד מבחינתי״.

שמחה, אם לא היית בשירת הפארק, במה את חושבת שהיית עוסקת? ״תפקיד שמשלב בו אנשים, שיתן ביטוי לנתינה לשירות ולאיכות. כשהייתי צעירה מאוד הפנטזיה שלי היתה להיות דיילת אוויר. זה היה נראה לי אז נוצץ״.

שמחה, מה הכי מרגש אותך בעבודה שלך? ״האנשים, הלקוחות, העובדים שלי, היצירה של הפקת אירוע. להפוך מבירור טלפוני ועד להפקת אירוע מושלם שמשאיר חותם״.

מה מרגש אותך בלקוחות? ״האינטראקציה עם הלקוח, זה שאני מצליחה לחדור אליהם, והאמונה שלהם בי שאני יכולה לתת להם את הכי טוב שניתן״.

שמחה, אם הייתה לך משאלה אחת מג'יני, מה היא היתה? ״המשך של צמיחה ובעיקר בריאות״.

יש טענה שאומרת ש"עסקים לא עושים עם משפחה"… מתחברת? ״ממש לא! ההיפך הוא הנכון. האחים שלי בעסק הם העוגן שלי, אנחנו רוצים את הכי טוב אחד בשביל השניה. כל אחד מאיתנו מומחה בתחומו, חלוקת התפקידים מאוד ברורה וכך זה עובד.

ובעלך? ״הוא האיש מאחורי המספרים, מדהים!״

בזכות מה זה מצליח? ״בעיקר בזכות הצוות המנצח שלי (העובדים) הם אלופים!"

שירת הפארק, התוכנה 11, פארק כפר סבא (צמוד לכניסת האצטדיון) טלפון: 09-7717485  076-8616276
קישור לפייסבוק


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר