אפרת אריאלי להב, קרדיט פרטי
אפרת אריאלי להב, קרדיט פרטי

התפטרות שלישית בחודש: מנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית רעננה עוזבת את תפקידה

לאחר התפטרותם של ראש מינהל הנדסה ומנכ"לית העירייה בחודש האחרון, הודיעה היום על פרישתה גם מנהלת אגף משאבי אנוש בעירייה, אפרת אריאלי-להב

פורסם בתאריך: 16.12.18 14:21

התפטרות שלישית בעירייהת רעננה: לאחר התפטרותם של ראש מינהל ההנדסה תומר היימן, ושל מנכ"לית העירייה מיכל הירש-נגרי, הגיעה ההתפטרות השלישית בחודש האחרון, של ראש אגף משאבי אנוש והדרכה בעירייה, אפרת אריאלי להב. אריאלי להב, שכיהנה לפני תפקידה בעירייה כמנהלת אגף פיתוח משאבי אנוש והדרכה בבזק, עוזבת את תפקידה לאחר כהונה של שנתיים.

מטעם העירייה נמסר כי בין הפרויקטים המרכזיים שהובילה אריאלי-להב נמצאת תוכנת משאבי אנוש/שכר, שתאפשר לראשונה אחידות ופישוט בממשקי העבודה מול השכר על בסיס פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת. כמו כן, הובילה אריאלי-להב את פיתוחו של הפורטל הארגוני, שיושק בתקופה הקרובה, ויאפשר לעובדים נגישות למידע ארגוני חוצה-אגפים, קיום שיח פנים ארגוני, במה לחשיבה ולהעלאת רעיונות יצירתיים.

אריאלי-להב, אמרה על התפטרותה מהתפקיד: "אני מבקשת להודות לעיריית רעננה על האמון שניתן בי מאז נבחרתי לתפקיד ועל שנתיים רבות משמעות עבורי, שבהן הייתה לי ההזדמנות להוביל ולהשפיע על איכות חיי העובדים, ועל התפתחותם האישית והמקצועית. אני מאחלת לעובדי העירייה המסורים, שהינם הנכס החשוב והיקר ביותר בארגון, המשך הצלחה ועשייה פוריה למען העיר רעננה ותושביה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר