איילה בר, תומר היימן. צילום דוברות עיריית רעננה
איילה בר, תומר היימן. צילום דוברות עיריית רעננה

שינויים בעירייה: ראש מינהל ההנדסה פורש, מנהלת הקמפיין של ברוידא תהיה ראש המטה

ראש מינהל ההנדסה תומר היימן הודיע בימים אלה על החלטתו לסיים את תפקידו. איילה בר, מנהלת הקמפיין של חיים ברוידא וגיסתו, מונתה לראש המטה שלו ותשמש בתפקיד בהתנדבות

פורסם בתאריך: 5.12.18 10:59

שני שינויים משמעותיים התרחשו בעיריית רעננה השבוע. הראשון הוא פרישתו של תומר היימן, ראש מינהל ההנדסה בעיריית רעננה, שהודיע השבוע על החלטתו לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה לאחר ארבע וחצי שנים בתפקיד. השני הוא מינויה של איילה בר, מנהלת הקמפיין של ראש העירייה חיים ברוידא וגיסתו, לראש המטה שלו. בר תשמש בתפקיד בהתנדבות.

תומר היימן

תומר היימן צילום דוברות עיריית רעננה

בזמן כהונתו, הוביל תומר היימן שורה של מהלכים פורצי דרך ותרם להישגים ולתמורות משמעותיות מאוד בתחום התכנון והבנייה. בראשם, שיפור והנגשת השירות לתושבים על ידי הקמת מוקד שירות ייעודי, הפיכת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לוועדה עצמאית, פיתוח והקמת שכונת נווה זמר, מהפכת התחבורה הפנים עירונית והשקת תחנות הרכבת בעיר, ייעול תהליכי רישוי העסקים ועוד. היימן הוביל את מהפיכת השירות במינהל ההנדסה, שעבר למשכנו החדש, ובו התאפשר לשדרג את רמת השירות ואיכותו, לעבור לשירותים מקוונים לתושבים ולבעלי עסקים מחוייבי רישיונות עסק, תוך, קיצור זמני המתנה ומתן חומרים ומידע על פלטפורמות דיגיטליות.

חיים ברוידא עם איילה בר(בשחור)

חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)

במהלך כהונתו אושרה סופית תכנית המתאר העירונית רע'/3000 שנועדה להכין את העיר לאתגרי העתיד ומתווה עקרונות ומדיניות ארוכי טווח לתכנון ופיתוח העיר, כולל פיתוח אזור התעסוקה ברעננה. כמו כן הוארכה ההכרה בוועדה לתכנון ובנייה המקומית כוועדה עצמאית, מהלך שתרם לייעול ופישוט תהליכי הרישוי ולמתן שירות יעיל ומהיר לתושבים בתחום הרישוי והבנייה.

במקביל, ידעה העיר תנופת בנייה ופיתוח גדולה, עם הקמתה של שכונת נווה זמר ואכלוסה, השלמת שכונת נאות עוזי והתחלת הבנייה של שכונת נאות שדה, ביצוען של עבודות תשתית נרחבות ברחבי העיר לרווחת התושבים, ופיתוח מאסיבי של אזורי התעשייה ותכנון להקמתו של תידי של אזור תעסוקה עתידי במערב העיר. היימן היה שותף בהובלת מהפכת התחבורה בעיר, שכללה בין השאר, את סלילתו ופתיחתו לשני הכיוונים של כביש 531 לשיפור הגישה לעיר וממנה, פתיחתן של שתי תחנות הרכבת בעיר והרחבה משמעותית של התחבורה הציבורית בתוך העיר ומהשכונות למרכז העיר.

ראש עיריית רעננה היוצא, איתן גינזבורג, העומד בראשות הוועדה לתכנון ובנייה, הודה לתומר היימן על תרומתו החשובה לעיר רעננה במהלך השנים האחרונות ואמר: "תומר הוא מנהיג טבעי, איש מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר בזכות כישוריו המקצועיים ויכולותיו האישיות, הפך למקור של סמכות מקצועית מחד ולמנהל אהוד ומוערך על עובדיו, עמיתיו בעירייה ואנשי מקצוע חיצוניים שבאו איתו בקשרי עבודה כולל משרדי הממשלה. אנו מאחלים לתומר הצלחה בהמשך דרכו ובטוחים כי בזכות נכסיו המקצועיים והאישיים, עתידו מובטח בכל מקום שיבחר להמשיך את דרכו".

השינוי השני המשמעותי שהתרחש השבוע הוא מינויה של איילה בר, מנהלת הקמפיין של ראש העיר חיים ברוידא וגיסתו, לראש המטה שלו. בר, שתשמש בתפקיד בהתנדבות, אמרה לצומת השרון: "תודה לכולם על הברכות. אני כרגע ראש מטה של ראש העיר בהתנדבות מלאה, מתוך שליחות ציבורית". לבר, שנשואה לאחיו של ברוידא, רזומה מכובד. היא כיהנה בעברה כיועצת תקשורת ועבדה עם בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן ולימור לבנת. בנוסף, לבר רקע פוליטי מקומי ברעננה. היא כיהנה כחברת מועצה מרשימתו של זאב בילסקי בין השנים 1993-2003, וכיהנה כיושבת ראש וועדת חינוך ויו"ר וועדת מכרזים. במקביל המשיכה בר לעבוד בפוליטיקה הארצית. ב-2010 פרשה מהסקטור הציבורי ועבדה בסקטור הפרטי עד לפני כשלוש שנים, אז עברה בר להתעסק בתחביבה – ציור, פתחה גלריה בבית יהושע, וקיימה תערוכות באוסטרליה ובארצות הברית. לפני כעשרה חודשים, עברה בר יחד עם בעלה לרעננה, והחלה לסייע לברוידא בקמפיין הבחירות שלו. יצוין כי ראש מטה היא משרת אמון של ראש העירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רענני מודאג

    מקווה שבחרנו בראש עיר שייהפוך את העיר לתוססת ומלאת חיים כמו בילסקי ולא ב"מייבש כביסה" כמו נחום חופרי. אסור לחיים ברוידא להיכנע לאנשי האתמול של רעננה שחושבים משום מה שבנייה לגובה בתוך העיר פוגעת באיכות החיים. זוהי טענה הזויה שאין לה שום אחיזה במציאות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר