רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

"יש צורך באחדות בעיר, מכיוון שנראה שהבחירות האחרונות פילגו אותה"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: מה אתם מאחלים לעיר לשנת 2019?

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:02

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“אני מאחלת שנה אזרחית טובה ונהדרת לכל התושבים. שהשנה תהיה שנה של שגשוג לרעננה ולתושביה. אני מקווה שהעיר תתנהל על הצד הטוב ביותר. אני מאחלת לכולנו יותר סובלנות וקבלת האחר, למרות שלא תמיד דעות האחר הם דעותינו. הייתי רוצה לראות את המסעדה והגלריה באגם היפה של רעננה, משגשגות ופורחות. אני מאחלת לגמלאים חוגים בתשלום סמלי בלבד, כדי שלא ימצאו את עצמם בבית לבד כי ידם אינה משגת. כמו כן, הייתי רוצה לראות פעילות עירונית כפי שהובטח לנו לפני הבחירות”. (פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן).

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

קארי פכטר. צילום עזרא לוי

“אני מאחלת לשנה החדשה שנבחרי העיר ותושביה יהיו שמחים ומאושרים. אני מקווה שהנהלת העירייה תפעל למען כל שכבות האוכלוסייה. מאחלת שהעיר תמשיך להתפתח ולהיות מטופחת, נקייה, מלאה בגינות משחקים, פינות ישיבה ומסלולי אופניים. אני מאחלת שנדע כולנו להיות קשובים לאחר והחינוך לערכים יחל בגני הילדים, כי החינוך הוא העתיד בכל חברה, במיוחד בחברה חזקה ומתפתחת. אני מקווה שנהיה כולנו, כל אחד ואחת מאיתנו, טובים יותר לסביבה לעצמנו ולסובבים אותנו. שנהיה גאים על ההישגים שלנו ונטפח ונחזק את התלמידים ואת בני הנוער. אני מקווה שהעיר תמשיך לכבד את האוכלוסייה הבוגרת, שכולנו נדע לשמור ולדאוג לבעלי החיים, שהרי הם חלק מהסביבה בה אנו חיים וחשוב להעניק להם חמלה ודאגה. אני מאחלת שנמשיך להיות חזקים ומאושרים והעיר תהפוך לפנינה מבין שכנותיה. גם בשנה הקרובה אני אמשיך בגאווה לפעול למען העיר ותושביה באהבה”. (פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית).

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

“בשנת 2019 נקווה שהעיר תמשיך להתפתח ולשגשג, ושתהיה תנופה בהקמה ובנייה של תשתיות חדשות. הדגשים לשנה הזאת צריכים להיות על בנייה, בעיקר לאוכלוסייה הצעירה. חיזוק שכבה זו חשוב לשנה הקרובה ולשנים הבאות אחריה. יש צורך באחדות בעיר, מכיוון שנראה שהבחירות האחרונות פילגו אותה. לשנה הקרובה אני מאחלת שהעיר תחזור להיות מקום שבו כולם חיים בשלום עם כולם, שהרי זה היה הקסם של העיר ונקווה שמעט ממנו יחזור בשנה הקרובה”. (גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין).

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר