רחוב שושנה דמארי בנווה זמר.
רחוב שושנה דמארי בנווה זמר. צילום הילה וקסלר

צפו בשיטפון הגדול בשכונת נווה זמר: "בשביל זה מעלים את הארנונה"?

זה לא בנחלי הדרום, זה כאן ברעננה: בעקבות הגשמים הוצף רחוב שושנה דמארי לחלוטין. צפו בסרטון שצילמה אחת מתושבות השכונה, דבורה ירקוני, שאומרת: "יש אגם מתחת לבית שלי, ברגע שיורד גשם הכל נשפך לרחוב". הצפות גדולות היו גם באזור התעשייה ובחורשת רועי חסן

פורסם בתאריך: 10.2.19 14:32

בעקבות המערכת החורפית שפוקדת את מישור החוף ובין היתר את רעננה, הוצף לפני כשעה קלה רחוב שושנה דמארי בשכונת נווה זמר כתוצאה מהגשמים המרובים. "בערך לפני כשעה וחצי, נפסק מטר של גשם כבד שנמשך שלושים דקות", מספרת דבורה ירקוני, תושבת נווה זמר שצילמה את הסרטון. "אני מסתכלת מהחלון ופתאום רואה שרחוב שושנה דמארי הוצף לחלוטין בנחל של בוץ ומים. גובה המים הגיע עד אמצע הגלגל של המכוניות העומדות, ואני רואה שהמכוניות שרצו לעבור ברחוב ממש התקשו. איך זה קרה? יש אגם של מים ובוץ מתחת לבית שלי שנמצא באחד המגרשים הריקים המיועדים לבנייה, והוא נמצא שם כבר מתחילת החורף. ברגע שיש גשם חזק, הוא מוצף, והבוץ נשפך לרחוב".

הצפות גדולות נרשמו גם באזור התעשייה ובגן שבזי בחורשת רועי חסן.

 

שחר אריאל, מוביל מחאת הכרזות כנגד העלאת הארנונה, יצא שוב נגד העירייה בעקבות השיטפון בשכונה: "בשביל זה אנחנו משלמים ארנונה ועוד רוצים להעלות לנו את המס ב3.9%?", אמר אריאל לצומת השרון, "התשתיות לא מתפקדות ואנחנו עוד צריכים להוסיף על זה כסף. זה לא הגיוני ולא הוגן בלשון המעטה".

העירייה כבר החלה בפעולות לניקוז השיטפון ברחוב.

צפו בהצפה בגן שבזי בחורשת רועי חסן שתיעד דוד חזרתי:

צפו בהצפה באזור התעשייה, גם היא תועדה על ידי דוד חזרתי: 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר