שלטי מחאה בנווה זמר
שלטי מחאה בנווה זמר

המחאה מתגברת: עשרות שלטי מחאה נתלו על מרפסות בנווה זמר

למרות הכרזת העירייה על הקמת צוות מיוחד לחישוב הארנונה בנווה זמר, תושבי השכונה מחריפים את המאבק. אחד ממובילי המחאה: "עד שלא נראה מעשים במקום דיבורים נמשיך במחאה בכל הכוח"

פורסם בתאריך: 14.2.19 10:40

עשרות שלטי מחאה אדומים נתלו אמש על מרפסות שכונת נווה זמר, כחלק מהחרפת מאבק התושבים נגד שיטת חישוב הארנונה וכנגד החלטת העירייה להעלות את מס הארנונה ב-3.9% שנחשפה כאן ב"צומת השרון". למרות שעיריית רעננה הודיעה השבוע על כוונתה להקים צוות מיוחד בראשות גזבר העיר שיבדוק את שיטת חישוב הארנונה בנווה זמר, התושבים בחרו שלא להסתפק בהבטחות, ולהמשיך במחאתם.

שלטי מחאה בנווה זמר

שלטי מחאה בנווה זמר

"המטרה שלנו זו לשנות את פרשנות העירייה לצו הארנונה", מסביר ניב לוי, תושב השכונה ופעיל מרכזי במחאה, "בנווה זמר החליטו שכל המרפסות הן מרפסות מקורות, ואנחנו משלמים עליהם כמקורות. אנחנו לא צריכים לשלם על מרפסות כמו חדר בתוך הבית.  ולמה מחסן הוא שטח עיקרי בדירה? מה אנחנו גרים במחסן? מחשבים לנו גם את השטחים המתים בחניון, זה מגיע לחישוב ארנונה מוגזם לחלוטין, של שטח עצום נוסף שאנחנו משלמים עליו. זוהי שיטת חישוב בארנונה שמפלה את תושבי נווה זמר לרעה. אנחנו מצפים ליצירתיות מצד העירייה ולהקלה מיידית"

שלטי מחאה בנווה זמר

"קצה נפשם של תושבי השכונה מהבטחות לא ממומשות, והחלטנו להחריף את המחאה ולגשת לשלב הבא", אמר אחד ממנהיגי המחאה לצומת השרון, "צוות בדיקה הובטח עוד ביולי 2017 על ידי ראש העיר הקודם וגזברות העירייה, אולם לא נעשה דבר. קצנו מהבטחות, ועד שלא נראה מעשים במקום דיבורים נמשיך במחאה בכל הכוח"

טופס ארנונה של תושב נווה זמר

מה הצעדים הבאים שלכם?

"שלושים שלטים כבר נתלו ברחבי השכונה, ומעל מאה שלטים נוספים הוזמנו. מתוכננות הפגנות ברחבי העיר, ביטול הוראות קבע וצעדים נוספים. כל מי שירים את ידו בעד העלאת הארנונה בישיבת המועצה הקרובה ייזכר לדיראון עולם בפוליטיקה הרעננית המקומית"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר