לורן עייאש ואיתן גינזבורג צילום יאיר גרזון, צילום עופר חג'יובo
לורן עייאש ואיתן גינזבורג צילום יאיר גרזון, צילום עופר חג'יובo

בעקבות התמודדותו לכנסת: לורן עייאש קורא לגינזבורג להתפטר

"גינזבורג מכהן כסגן ראש עיר בשכר גבוה, אני בטוח שבזמן הקרוב הוא יקדיש את רוב זמנו לקמפיין הארצי ולכן עליו לפרוש", אומר עייאש

פורסם בתאריך: 17.2.19 14:51

חבר המועצה לורן עייאש, מספר 2 ב"רשימה הדתית המאוחדת", קורא לאיתן גינזבורג להתפטר מתפקידו כסגן ראש העיר. "אין הגיון שהוא ימשיך לקבל משכורת ורכב והוצאות נוספות מהעירייה, כאשר למעשה הוא עוסק בקמפיין הארצי לכנסת", טען הבוקר עיאש.

כזכור, ביום חמישי האחרון פרסמה מפלגת "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ את שמות החברים החדשים ברשימה שלה, ובהם גם שמו של סגן ראש העירייה, איתן גינזבורג שהצטרף לרשימה לקראת הבחירות הקרובות לכנסת. הצטרפותו של גינזבורג למפלגת "חוסן לישראל" זכתה לביקורות רבות ברשתות החברתיות והיו מי שאף השוו בין החלטת גינזבורג להתמודד על מקום בכנסת לצעדיו של ראש העירייה לשעבר, זאב בילסקי, שפרש פעמיים מתפקידו לטובת תפקידים במישור הארצי.

לורן עייאש קרדיט יאיר גרזון

לורן עייאש צילום יאיר גרזון

"אני מצפה מגינזבורג לגלות בגרות ואחריות ציבורית, ולשים את המפתחות בצד כסגן ראש העיר. זה ברור שבחודשיים הקרובים הוא יקדיש את מירב תשומת לבו לקמפיין לכנסת ולא יישאר הרבה זמן לעבודה כסגן ראש עיר", אמר בכיר אחר בעיריה.

איתן גינזבורג בוידאו מפלגת "חוסן לישראל". צילום עופר חג'יובo

איתן גינזבורג בוידאו מפלגת "חוסן לישראל". צילום עופר חג'יובo

עייאש הוסיף: "ביום חמישי קיבלנו הודעה רשמית שאיתן גינזבורג רץ לכנסת וזאת בשעה שהוא מכהן כסגן ראש עיר בשכר גבוה. אין הרי אפשרות שהוא יצליח גם לתפקד בשיאו כסגן ראש עיר וגם לצאת בקמפיין ארצי בתך חודשיים ולכן אני קורא לו להתפטר. העיר רעננה נמצאת בקשיים תקציביים והיא צריכה שני סגנים מתפקדים, אני בטוח שגינזבורג ייתן 90 אחוז מעצמו בקמפיין ארצי שדורש זמן ואנרגיה ולא בעירו רעננה, לכן עליו לפרוש". עוד אמר עייאש: "ביום חמישי אנחנו אמורים להצביע במועצת העיר נגד העליה של 3.9% בארנונה שזה הליך כואב לצערנו, אלא שבגלל מצב תקציבי של העיריה ראש העיר החליט וכנראה בצדק על העלאת הארנונה. ובדיוק בגלל זה כואב לי אישית על בזבוז כסף כמו למשל על משכורתו, רכבו, הוצאות נסיעה וכו' של גינזבורג שחייב לתת כאן דוגמא אישית. איך ייתכן מצב של קופת עירייה ריקה כשסגן ראש העיר רץ לממשלה ומקבל שכר מכספי משלמי המיסים ברעננה?", שואל-אומר עייאש.

תגובת איתן גינזבורג תובא כאן כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר